اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸
مدیر حوزه علمیه دزفول در گفت وگو با تسنیم:
مدیرحوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول با اشاره به سالگرد تخریب قبور مطهر ائمه بقیع گفت: تخریب بقاع و اماکن متبرکه جزء اصول اولیه اعتقادی گروه منحوس وهابیت است.

حجت الاسلام منصور کیانی  با تسلیت هشتم شوال سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع اظهار کرد: بدعت دانستن زیارت و تخریب بقاع و اماکن متبرکه جزء اصول اولیه اعتقادی گروه منحوس وهابیت است.
وی افزود: سلفی ها بر این عقیده اند که با تخریب اماکن متبرکه و قبور پیامبران و امامان می توانند محبت آنها را از دل شیعیان و اهل سنت واقعی بیرون کنند، غافل از اینکه با اعمال و افکار پوسیده خود در این سال ها عشق به رسولان و برگزیدگان الهی را در قلوب مسلمین محکم تر کرده اند.
حجت الاسلام منصور کیانی مظلومیت را میراث ائمه هدی برای شیعیان دانسته و اظهارکرد : مظلومیت شیعه از دوران حضرت علی(ع) آغاز شد که تا ظهور حضرت حجت(عج) ادامه خواهد داشت.
این استاد حوزه علمیه، بدنه اصلی گروه های تکفیری و جنایتکار چون داعش را متشکل از افراد خلافکار، زندانی و اراذل و اوباش خواند و تصریح کرد: این افراد از مدنیت و فرهنگ،اعتقاد و دانش کمترین بهره ای را  نبرده اند.
کیانی، برخی موفقیت های گروه های تکفیری را ناشی از دست های پشت پرده آمریکا و انگلستان در حمایت و تجهیز این تروریست ها خوانده و اظهارکرد : وهابیت دست پروده و تقویت شده انگلستان و استکبار جهانی است و نشان دادن یک چهره خشن وکریه از مسلمانانی به جهان ، یکی از اهداف مهم آنها است.
وی با انتقاد از عدم انجام وظیفه نهادهای بین المللی در برخورد با اعمال غیرانسانی این گروه ها اضافه کرد :علمدار و طلایه دار مسلمانان در جهان، مقام معظم رهبری است که اگر رهبران کشورهای مسلمان به رهنمود های ایشان گوش فرا دهند، انحلال و شکست این گروه ها و حامیانشان اولین نتیجه این پیروی خواهد بود.
مدیر حوزه آیت الله قاضی(ره) در پایان زندگی در امنیت کامل اهل سنت در ایران را نمونه بارز تفکر اصیل اسلامی و شیعی دانست و افزود: این افتخاری برای شیعیان است که هرگاه به حکومت رسیده اند، همه فرق اسلامی و پیروان انبیای الهی در امنیت و بهره مندی کامل از امکانات در کشور شیعه زندگی کرده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار