اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳
بسته خبری شوشان
1. از محافل نزدیک به شورای شهر اهواز خبر می رسد که در فاصله یک ماه مانده به آغاز سال دوم فعالیت شورای چهارم رقابت برای تعیین رییس شورا و سایر سمت ها در قالب نشست های چند نفره و فراکسیونی آغاز شده است.

2. از محافل نزدیک به اصلاح طلبان خوزستان خبر می رسد که سخنان خبیر معاون سیاسی استاندار مبنی بر حمایت از طرح تفکیک جنسیتی با انتقادات برخی از فعالان این طیف همراه شده است.

3.آب معدنی با نشان تجاری قلعه تل به شماره پروانه ساخت 11789/23 غیرمجاز و غیرقابل استفاده است.دکتر بهزاد شریف مخمل زاده معاون غذا و داروی این دانشگاه با اعلام این خبر گفت : این محصول توسط شرکت شیر پاستوریزه جهانشیر قلعه تل بختیاری تولید شده که به دلیل آلودگی میکروبی و عدم تمدید پروانه ساخت آن، غیرمجاز و غیرقابل استفاده است. وی با بیان اینکه مصرف این محصول سلامتی را به خطر می اندازد، افزود: شهروندان در صورت مشاهده، موارد تخلف را به صورت تلفنی با شماره 1490 یا 2232352-0611 به واحد رسیدگی و پیگیری به شکایات معاونت غذا و داروی خوزستان اطلاع دهند.

4. صید عیسی دارایی در نشست امام جمعه و مسئولین شهرستان اندیمشک با شورای اسلامی شهر  گفت : تاکنون برای شهرستان اندیمشک و مشکلات مردم گام های زیادی برداشته شده است اما باید تلاش بیشتری داشته باشیم.وی سپس به بیان برخی مسائل و مشکلات حوزه شهرداری و شورا پرداخت و از آنها خواست با تعامل و ایجاد بستر مناسب مشکلات را ساماندهی کنند.امام جمعه اندیمشک هم گفت: اگر ما در بحث مشاوره که نشات گرفته از مبانی دینی ما می باشد جدی تر باشیم می توانیم به موفقیت های خوبی برسیم. حجت الاسلام خدامی گفت: باید  شهرداری را برای شهر اندیمشک انتخاب کزد که حتی اگر تمام عالم را جلوی چشمانش بریزند نسبت به این مادیات بی تفاوت باشد. 

عبدالرضا پاپی رییس شورای اسلامی شهر اندیمشک و کرامت میری سخنگوی شورای اسلامی شهر اندیمشک هم در این نشست پیرامون مسائل و مشکلات شورا و شهرداری به بیان مطالبی پرداختند. در این نشست مشکلات شهرداری و انتخاب شهردار اندیمشک مورد بررسی قرار گرفت.
5. جنجال کارت های پایان خدمت تقلبی دامن برخی بازیکنان طراز اول تیم های خوزستانی را گرفته است. با این حساب دو گزینه مطرح در این باره آن است که عده ای را اعتقاد بر نظریه توطئه علیه تیم های موفق فوتبال خوزستانی است و نظریه دوم بی مبالاتی و رخنه فساد اداری به تیم ها با توجه به وضعیت مساعد مالی بازیکنان و شبکه ای عمل کردن در میان افرادی است که شرایط مشابه دارند. به هر حال بهتر است با همه علاقه به تیم های خوزستانی صورت مساله را پاک نکنیم و از میان این دو نظریه غالب پاسخ درست را بیابیم. به هر حال عادت کرده ایم که هر به مدتی خبرهایی ناخوش از تبانی و تخلف را در فوتبال خوزستان بشنویم.

6. فصل تعطیلات و اوقات فراغت تابستانی و وجود رودخانه های خنک خوزستان مجددا از میان گردشگران و شناگران قربانی گرفت که اخبار آن طی روزهای گذشته منتشر شد. اتخاذ تدابیر تامینی و استقرار واحدهای نجات غریق و دادن آگاهی به شهروندان با توزیع ساده بورشور و سایر اقلام اطلاع رسانی حداقل کاری است که می توان در این فصل انجام داد تا در نهایت انگشت حسرت به دندان نگزید و خانواده ها را در فقدان جوانان شان سیاهپوش ندید. به نظر می رسد به این منظور می بایست مرز بین بخشی توسط هلال احمر و حوادث غیر مترقبه و شهرداری ها شکسته شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار