شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۴

مدیر آموزش و پرورش آبادان از آغاز ساخت نخستین استخر سرپوشیده آموزشی در یكی از مدارس در سال جاری خبر داد.

'حبیب الله رمضانی' در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش آبادان افزود: این استخر سرپوشیده در زمینی به مساحت یك هزار و 700 متر مربع ساخته خواهد شد.

وی در ادامه در این جلسه پس از تبیین مختصری از سند تحول و تشریح نظام آموزشی 3-3-6 به ارائه گزارش در زمینه فضاهای آموزشی، منابع انسانی و نحوه ی اجرای این طرح در آبادان پرداخت.

رمضانی اظهار داشت: اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان آبادان از جمله افراد موثر در اجرای طرح تحول بنیادین نظام آموزشی 3-3-6 هستند و برای اجرایی شدن این امر نیاز به همراهی همه اعضای آن است.

وی از تشكیل ستاد ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی 91-92 در مدیریت آموزش و پرورش آبادان خبر داد و افزود: طبق مصوبه این ستاد از دانش آموزان متناسب با محدوده محل سكونت در مدارس دلخواه برای سال تحصیلی آینده ثبت نام به عمل خواهد آمد.

'غلامرضا خلیلی‌نیا' معاون مدیر آموزش و پرورش آبادان در ادامه جلسه از برپایی 20 پایگاه اوقات فراغت با 100 رشته برای غنی سازی اوفات فراغت دانش آموزان در تابستان خبر داد و افزود: این رشته ها با رویكرد جدید و به صورت رنگین كمانی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت:برگزاری كلاس های قرآنی ، ورزشی ، هنری بنا به نیاز روز و علاقه های دانش آموزان در برنامه های تابستان سالجاری در نظر گرفته شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار