شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۴

مدیر راه و ترابری شهرستان ایذه با اشاره به اجرای فاز اول کمربندی این شهرستان، گفت: تکمیل پرونده فاز دوم کمربندی از ضروریات این شهرستان است.مهراب رحیمی از پیشرفت ۸۰ درصد فیزیکی پل جلایی‌جان در مسیر ایذه‌ـ باغملک خبرداد و اظهارداشت: کار اجرایی ۲۰ درصد باقیمانده نیز به علت عدم تامین اعتبارات لازم از حدود ۲ ماه پیش که تعطیل شده است و در صورت تامین اعتبارات این پل تا پایان امسال‌ آماده بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان این‌که کار اجرای پروژه راه چهاربانده ایذه‌ـ پیان تا سه‌راهی راسفند، به طول چهار کیلومتر شروع شده و تا سه یا چهار ماه‌آینده افتتاح خواهد شد، افزود: روکش آسفالت مسیر ارتباطی ایذه‌ـ مرغا به طول ۳۰ کیلومتر از دو ماه پیش آغاز شده و به احتمال زیاد تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

رییس راه و ترابری ایذه با اشاره به مسیرگشایی در پروژه پاشنه زاگرس به طول شش کیلومتر، خاطرنشان‌کرد: این پروژه یک مسیر جدید است که از اندیمشک شروع شده و پایان آن شهرستان ایذه است.

رحیمی در خصوص روکش آسفالت جاده ایذه به سد کارون سه، بیان‌کرد: کار اجرای فاز اول این پروژه شامل به‌سازی آسفالت، انجام شده و فقط کار روکش دوم آن باقی‌مانده است.

وی عنوان‌کرد سال‌گذشته پروژه راه چهارخطه ایذه‌ـ باغملک به طول چهار کیلومتر تکمیل شد و در حال حاضر روکش آسفالت این مسیر ارتباطی به طول ۱۲ کیلومتر در دست اجراست.

رحیمی با بیان این‌که روکش آسفالت منطقه پیان به سمت سوسن به طول تقریبی ۲۵ کیلومتر نیز در دست اجراست، گفت: در حال مطالعه برای ایجاد یک مسیر جدید از منطقه سوسن به بازفت هستیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار