اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۵۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
با حكم معاون وزیر نفت
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران طی حکمی حیدر بهمنی را به‌عنوان مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران منصوب کرد.
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران طی حکمی حیدر بهمنی را به‌عنوان مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران منصوب کرد.
 
 رکن‌الدین جوادی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران طی حکمی حیدر بهمنی را به عنوان مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران منصوب کرد.

در این حکم آمده است:
 
با عنایت به توانمندی‌ها و تجربیات ارزشمند جنابعالی و با توجه به موافقت مورخ 12 مردادماه هیئت مدیره محترم شرکت ملی نفت ایران، به موجب این حکم به‌عنوان "مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران" منصوب می‌شود.
 
با توجه به اهمیت و نقش تعیین کننده شرکت ملی حفاری ایران در توسعه و نگهداشت تولید نفت و گاز، ضـــرورت دارد تمام مســــاعی خود را برای افزایش بهـــره‌وری، اجـــرای به موقع تعهدات قراردادی در پروژه‌های مختلف صنعت نفت، چابک‌سازی سازمان و آماده‌سازی برای تحقق سیاست‌های اصل 44 معمول فرمائید.
 
انجام اقدامات زیر مورد تاکید است:
 
1 – به‌کارگیری توان شرکت برای توسعه فعالیت‌ها در داخل و خارج کشور.
2 – برقراری ارتباط مستمر و ایجاد رویه حرفه ای و منطقی در تعامل با کارفرمایان و سهامداران.
3 – به‌کارگیری نیروهای متخصص ذیصلاح برای کارآمد نمودن شرکت ملی حفاری ایران.
4 – شفاف‌سازی فرآیندهای انجام کارها در چارچوب مقررات جاری و همچنین تسریع و تسهیل امور و ارائه پیشنهادات جهت بهبود اصلاح.
5 – ارتباط و تعامل مناسب با شرکت‌های تولیدی تابعه، مدیران و مسئولین شرکت ملی نفت ایران.
6 – تربیت نیروی انسانی و کادر مدیریتی شایسته و فنی مورد نیاز شرکت ملی حفاری ایران.
7 – کاهش قیمت تمام شده پروژه‌ها با بهبود فرآیندها، افزایش توان فنی و مدیریتی شرکت.
8 – تنظیم روابط مناسب با سهام عدالت در جهت کسب حداکثری سود برای سهامداران.
9 – سازماندهی هلدینگ حفاری با هدف واگذاری تدریجی شرکت وفق اصل 44 قانون با هدف سازماندهی حرفه ای پتانسیل حفاری در کشور.
 
گفتنی است مهندس حیدر بهمنی از سال 1358 تا 1361 رییس جهاد سازندگی رامهرمز، از سال 1361 تا 1364 رئیس خدمات سرچاهی مناطق نفتخیزجنوب، از سال 1364 تا 1365 رئیس اداره کل بهره‌برداری، از سال 1365تا 1367 معاونت بازسازی وزارت نفت، از سال 1367 تا 1370 رئیس منطقه نفت اهواز مارون، از سال 1370 تا 1373 رئیس اداره کل حفاری مناطق نفتخیز جنوب، از سال 1374 تا 1376 معاونت عملیات مناطق نفتخیز جنوب، از سال 1376 تا 1381 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، از سال 1381 تا 1383 مدیرعامل شرکت کالای نفت لندن، از سال 1383 تا 1384 مدیرعامل شرکت حفاری شمال، از سال 1384 تا 1391 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و از سال 1391 تا 1393 مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بوده است.
 
به گزارش ایسنا مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران همچنین طی صدور حکمی جداگانه از زحمات حمیدرضا گلپایگانی؛ مدیرعامل پیشین شرکت ملی حفاری ایران تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش در این حکم رکن الدین جوادی خطاب به مدیرعامل پیشین شرکت ملی حفاری ایران آورده است، امید دارم ادامه خدمت در صنعت نفت قرین موفقیت و سربلندی برایتان باشد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
انتشار یافته: ۲
comment
comment
رضا شیرالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
comment
0
0
comment با سلام
پدر صنعت حفاری به خوزستان سرزمین شیران مهد دلیران خوش آمدی.حفار مرد ایران که نامش لرزه بر چاه های نفت شهر.50اهواز وکویت می اندازد.این شیر دلاور خوزستانی کسی نیست جز حاج حیدر بسیجی.آری بار دیگر حاج حیدر آمد.حاج حیدر بسیجی یک استثنا در صنعت حفاری میباشد.ایشان با کارگزاران سازندگی .با اصلاحات با دولت احمدی نژاد و امروز با دولت تدبیر و امید به صحنه آمد.آری این مرد را همه دوست دارند چون ایشان خطش خط ولایت است.حاج حیدربسیجی خوش امدی به استان.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
comment
0
0
comment جناب آقای مهندس حیدربهمنی: انتصاب جنابعالی را که از یادگاران هشت سال دفاع مقدس وازچهره های تلاشگر درصنعت نفت وحفاری کشور ونیز از خانواده ای اصیل ومردمدارهستید را به عنوان مدیرعامل شرکت ملی حفاری صمیمانه تبریک میگویم .انتظاراست جنابعالی با استفاده از نیروهای متخصص ،معتدل ،همسو وهمفکر بادولت تدبیر وامیددرخدمت به ملت شریف ایران موفق وپیروز باشید.سلطانعلی بهمنی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار