شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
اخیرا مراجعین خوزستانی که به دفتر نمایندگی وزارت خارجه در امانیه اهواز مراجعه می کنند با تعطیلی این دفتر روبرو می شوند ، چند هفته ای است که اطلاعیه ای درب ورودی این ساختمان در منطقه امانیه نصب شده که این دفتر تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد .
وقتی زنگ این مجموعه را می زنی آقایی پاسخگوست که می گوید : کارکنان این دفتر تا اطلاع ثانوی مرخصی هستند و معلوم نیست چه زمانی بازمی گردند !
مراجعین از همه جا بی خبر هم ناچارند برای تایید مدارک و ترجمه های رسمی خود یا به تهران و اصفهان و شیراز مسافرت کرده و متحمل هزینه هایی زیادی شوند ، یا اینکه همچنان صبر کرده تا کارکنان این مجموعه از مرخصی بازگردند و یا اینکه به دفاتر ترجمه رسمی مراجعه کرده و بازهم با پرداخت هزینه های بالا مدارکشان را به واسطه این دفاتر به تهران ارسال کنند .
با توجه به فصل تابستان و مسافرت های خارجی و همچنین فصل پذیرش دانشجویی در خارج از کشور ضرورت دارد برای خدمت رسانی بهتر به مردم خوزستان هر چه سریعتر روال کاری این دفتر به حالت اولیه بازگردد امیدواریم مسئولان نظارتی استان خصوصا استانداری خوزستان این موضوع را پیگیری نمایند .
 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
حق بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
comment
0
2
comment من دست کم 3 بار طی 3 هفته گذشته مراجعه کردم برای تایید وکالت نامه تعویض شناسنامه خواهرم که در خارج از کشور زندگی می کند ، هر سه بار می گویند کارکنان مرخصی هستند ؟!!! آخر مگر می شود همه کارکنان را بفرستند مرخصی ؟!!!
خدا را خوش می آید ما برای تایید یک وکالتنامه ساده حدود 500 هزار تومان خرح کنیم و بریم تهران ؟!!!!
لطفا مسئولان امر رسیدگی کنند
شوشان ممنون از پیگیری و اطلاع رسانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار