اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۰۷
تعداد نظرات: ۵۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
با خواندن صحبت هایتان در درجه اول بسیار متاسف شدم. زیرا در زمانی که تریبون مقدس نماز جمعه باید محلی برای ایجاد همدلی و وفاق در جامعه باشد از آن برای تفرقه در بین دوستداران نظام و زدن تهمت و تهدید استفاده می شود.جناب آقای حاجتی، جنابعالی از آقای خاتمی به عنوان همنشین جورج سورس نام برده اید در حالی که همه می دانند ایشان بارها این تهمت افراطیون از خدا بی خبر را تکذیب نموده است
بسمه تعالی
خدمت جناب آقای حاجتی امام جمعه موقت اهواز

با سلام و احترام، متاسفانه در خبرها آمده است که جنابعالی در خطبه های نماز جمعه اهواز در تاریخ هفدهم مرداد، به دیدار اینجانب و تعداد دیگری از دوستان دانشگاهی با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی اشاره داشته و جملاتی را ابراز داشته اید.

 با خواندن صحبت هایتان در درجه اول بسیار متاسف شدم. زیرا در زمانی که تریبون مقدس نماز جمعه باید محلی برای ایجاد همدلی و وفاق در جامعه باشد از آن برای تفرقه در بین دوستداران نظام و زدن تهمت و تهدید استفاده می شود.

جناب آقای حاجتی، جنابعالی از آقای خاتمی به عنوان همنشین جورج سورس نام برده اید در حالی که همه می دانند ایشان بارها این تهمت افراطیون از خدا بی خبر را تکذیب نموده است برای همه دین باوران تکذیب یک روحانی خوش سابقه و سید جلیل القدر که هشت سال رئیس جمهور کشور نیز بوده کفایت می کند تا بر خلاف بودن این ادعا اطمینان حاصل نماییم. به هر صورت اگر این ادعا و خلاف قانون بودن آن محرز بود مطمئناً دستگاه قضایی کشور تا کنون در این زمینه اقدامی نموده بود.

 بر این اساس و بر اساس آنچه که تا کنون از منابر در باب مکافات تهمت، دروغ و غیبت شنیده ایم از جنابعالی نیز انتظار دقت بیشتر در حفظ اصول را داشتیم. قاعدتاً اگر حفظ ارزش ها و چهار چوب های مذهبیمان برایمان مهم باشد باید از همان تریبون عذرخواهی شود و گرنه باید همه چیز را به روز جزا موکول کرد.

جناب آقای حاجتی، جنابعالی از ما خواسته اید اگر وقت داریم کنار قبر شهدا عکس یادگاری بیاندازیم. در زیر این جوابیه دو عکس از خودم به همراه خود شهدا در زمان جنگ ضمیمه نموده ام که در یکی از آنها از چهار نفری که در عکس دیده می شوند سه نفرشان شهید شده اند و در دیگری که ده نفر دیده می شوند پنج نفرشان شهید شده اند.

برای من دیدن این عکس ها تنها مایه شرمندگی است زیرا خود اکنون در کمال سلامتی نفس می کشم و دوستان شهیدم سال هاست در خاک آرمیده اند. بنابراین عکس با قبور شهدا برای من افتخاری ایجاد نمی کند. ذکر نام بعضی شهدا و عکس با قبور آنها، برای کسانی باقی بماند که سابقه ای در جبهه ندارند و از طریق آن به دنبال ایجاد سابقه ای برای خود هستند و احتمالاً بخواهند به وسیله آن شهدا و پیام آنان را برای خود مصادره کنند و یا خدایی نکرده از آنها چماقی بسازند و بر سر دوستداران انقلاب و نظام بزنند.

سرور گرامی، دوستان همراه من در عکس مورد بحث بیش از اینجانب سوابق جبهه و جنگ و خدمت به نظام را دارند که خودشان در صورت صلاح دید می توانند برایتان ارسال نمایند. این عکس ها را نزد خود نگه دارید و اگر عکس های بیشتری نیز می خواهید می توانم برایتان ارسال نمایم تا از این پس به یادتان باشد که اصلاح طلبان در راه حفظ نظام آزمون های سختی را گذرانده اند، و با زبان تهدید با آنان سخن نرانید و از آنان همیشه به نیکی یاد کنید.

جناب آقای حاجتی، فکر نمی کنم پول بلیط رفت و برگشت ما به تهران به اندازه ای باشد که با آن بشود سر پناهی برای خانواده بی بضاعتی تهیه کنید. اما اگر دلتان به حال مردم محروم می سوزد می توانید از اختلاس های چندین هزار میلیارد تومانی سخن برانید که از جیب مردم محروم کشور در زمان دولت قبل به یغما رفت. دولتی که تا روز آخر از تایید افراد تندرو و اقتدارگرا بهره مند بود. و می دانید که با فیلم هایی چون "ظهور نزدیک است" با اعتقادات خالص مردم چه بازیهایی شد و رئیس دولتی که کشور را به ورطه نابودی کشاند به عنوان یکی از یاران خاص امام زمان تا عرش اعلا بالا برده شد. به اینها جواب بدهید.

 اگر به دنبال احقاق حق مردم محروم هستید از سه هزار عزیز دُردانه ای که در دولت قبل بدون ضابطه و امتحان در دوره دکترا پذیرفته شده و بورسیه شدند و حقوق سایرین را پایمال نمودند سخن برانید. از کسانی که به نام تحریم، نفت مملکت را تاراج نمودند و بجای دورزدن دشمن، مردم محروم را دور زدند سخن برانید. مطمئن باشید اگر در باره این موضوعات در نماز جمعه داد سخن داده شود دست دولت فعلی برای مبارزه با رانت خواران و پیگیری حقوق مردم محروم و سوء استفاده کنندگان از احساسات پاک مردم دیندار بازتر می شود. و نتیجه نهایی آن نیز ارتقا سطح زندگی مردم محروم خواهد بود.

جناب آقای حاجتی، نیازی نیست قدرت به زعم خود حزب ا.. را برای اصلاح طلبان جبهه رفته، دست خالی و مسالمت جو را به رخ ما بکشید. اگر قدرتی در اختیارتان هست که می خواهد در راه اسلام خدمت نماید بهتر است با آن اسرائیل جنایتکار را که مسلمانان را فوج فوج به شهادت می رساند تهدید کنید. بهتر است با آن گروه داعش را که شیعیان را مانند گوسفند سر می برد، تهدید نمائید. آمریکای جنایتکار را که با حمایتش از اسرائیل دست اشغالگران جنایتکار را برای جنایاتشان باز گذاشته، تهدید کنید.

 و گر نه تهدید اصلاح طلبان که در شناسنامه خود بجز خدمت به نظام و انقلاب و خیر خواهی چیز دیگری یافت نمی شود نه هنر است و نه مایه مباهات. 

در انتها یاد آور می شوم در سال گذشته که در آن جناب آقای دکتر روحانی با حمایت و رای اصلاح طلبان پیروز میدان انتخابات گردید، بر همه مبرهن شد، اصلاح طلبان با همۀ محدودیت هایی که در دولت قبل برایشان ایجاد شد هنوز رای اکثریت کشور را در اختیار دارند. بنابراین به صلاح نیست که از تریبون نماز جمعه تفکرات و نظرات اقلیتی تند رو منتشر گردد و به صاحبان رای اکثریت تاخته شود. فارغ از قلیلی تند رو و تمامیت خواه، گروه های اصول گرا و اصلاح طلب می توانند به عنوان نماد مردم سالاری نظام در کشور حضوری مستمر و پویا داشته باشند و نماز جمعه نیز می تواند به عنوان نماد همۀ دوستداران نظام نقشی محوری در ایجاد وفاق و همدلی ایفا نماید. و در این راه ائمۀ محترم جمعه نیز نقش پدری خویش را برای همه گروه های درون نظام حفظ نمایند.
و من ا.. التوفیق

دکتر مهدی قمشی
رزمنده هشت سال دفاع مقدس
استاد دانشگاه شهید چمران اهواز و استاد نمونه کشوری در سال 1393



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
انتشار یافته: ۵۳
comment
comment
مهاجر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
comment
14
25
comment شیر مادرت حلال استاد بزرگوار....افرین به این شجاعت و درود بر اصلاح طلبان..
comment
شهید بقایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
comment
4
7
comment خدا رحمت کند شهید بزرگوار بقایی و سایر شهدا را. و ایکاش می شد در کشور علی رغم داشتن اختلاف سلیقه و نظر ، کاری نکنیم که اخلاق قربانی شود.
comment
زنده باد زندگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
comment
11
23
comment تبارک الله
comment
ایرج زارع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
comment
7
8
comment امروز فرزندان انقلاب و رزمندهگان هشت سال دفاع مقدس باید ازبودن وماندن خوددر حفظ ا رمانهای انقلاب دفاع نمایند؟ چرا وچگونه است که سید بزرگوار جناب حجـت الاسلام محمد خاتمی ویاران مدافع انقلاب امروز باید ازبودن وماندن خود بگویند
پاسخ ها
comment
صدرا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
comment
comment و آیا این بود آرمان های امام؟ یاران دیروز به خواب هم نمی دیدند با آنها این گونه رفتار کنند.حیف و صد حیف
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
comment
10
22
comment استاد عزیز ، دستت را می بوسم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
comment
4
12
comment افرین بر دکتر قمشی. راستی چرا نمی گویند چرا شهرهای خوزستان مثل خرمشهر ابادان اهواز ذزفول اندیمشک سوسنگرد هویزه و ......... که اینهمه شهید داده است هنوز ویرانه هستند و هنوز صدمات جنگ بر پیکره انان دیده میشود. حداقل به حرمت خون شهدا باید این شهرها اباد میشد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
comment
19
8
comment آقای قمشی با شهدا عکس می گیرید و عکس شهدا عمل می کنید!
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
comment
comment دکتر قمشی خودشان در جبهه بودند و ممکن بود جزء همین شهدا باشند. اکنون هم از جانبازان عزیز کشور هستند.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
18
8
comment واقعا چطور روتون میشه از خاتمی دفاع کنید؟!
حجت الاسلام حاجتی از مفاخر خوزستان است، خب این هم به برکت ازادی در جمهوری اسلامی است که یک استاددانشگاه به خود جرات نوشتن اینچنین نامه هایی می دهد.
پاسخ ها
comment
آروین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
comment
comment دفاع کردن از خود حق همه انسان هاست. خدا رو شکر هنوز کشور به مرحله ای نرسیده که دفاع از خود جرم محسوب بشه!
comment
زنده باد حرف حق
|
France
|
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
8
21
comment آقای دکتر مهدی قمشی،
خداوند به پدر و مادرتان نیکی دنیا و اخرت عطا نماید و به شما نیز توفیق بیشتر سخن حق را گفتن.
من شما را ندیده ام. اما سخن حق تان را با تمام جان شنیدم
comment
شهروند خوزستانی
|
France
|
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
8
17
comment برای سلامتی و سربلندی اقای دکتر مهدی قمشی همه خوزستانی ها جمیعا بر محمد و ال محمد صلوات بفرستید.
" اللهم صل علی محمد وال محمد"
comment
دزفولی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
17
9
comment جناب آقای دکتر قمیشی شما که ظاهراً عکسی در میدان نبرد ندارید و اینگونه آسمان ریسمان می بافید آیا شد خدمت این سیدجلیل القدر که رفتید بفرمایید آب کارون برای استانهای مرکزی استفاده دارد ولی برای مردم مظلوم خوزستان کاربرد ندارد و آیا برای دفاع از مردم غزه به دیدار ایشان رفته بودید و یا برای طراحی سناریوی دیگر .لطفاً پاسخ دهید اگر شوشان منتشر کند.
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
comment
comment آقای... تا وقتی تفکراتی کسانی مثل شما در استان وجود دارد که حسادت خود را از طریق افترا به دیگران که زحمت زیادی برای استان کشیده اند بروز میدهند هیچ پیشرفتی بوجود نمی آید. بهتر قدر اساتید برجسته استان رو بدونیم. شوشان اینو دیگه منتشر کن
comment
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
comment
comment سناریو رو خوب آمدید!!
comment
پیمان
| United States |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
comment
comment آقای دزفولی زاده عزیز، بهتر است قبل از انتشار شایعات قدری در مورد صحت آنها تامل کنید، آن زمان که استاد بزرگوار و عزیز، آقای دکتر قمشی درگیر همایش نجات کارون بودند، شما کجا بودید؟ حضور ایشان در زنجیره انسانی نجات کارون شرکت داشته اند را چطور انکار می کنید؟ مظلومیت مردم غزه را ایشان به هر نحوی که توانسته اند بیان کرده اند، چه چیزی را زیر سوال می برید؟ دلسوزی عمل کردن به ندای وجدان است و نه صرفا شعار و تندروی.
بزرگترین افتخار اینجانب در طول 12 سال تحصیلات عالی شاگردی اخلاقی و علمی جناب آقای دکتر قمشی است.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
4
19
comment تشكر استاد
comment
نويد قائدي
|
Netherlands
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
5
17
comment احسنت و صدهزار احسنت
اي كاش همگي دوستان اصلاح طلب كه حتما در اكثريت هم قرار دارند نسبت به تمامي تهمت ها و افتراه ها واكنش نشان داده
comment
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
4
11
comment کسی منکر اشتباهات دولت قبلی نیست اما تقوادراین است که حق را بگوییم حتی اگربه ضررما باشد
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
6
16
comment فدائی داری استاد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
22
7
comment آقای قمشی با شهدا عکس می گیرید و عکس شهدا عمل می کنید!
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
comment
comment یعنی اون موقع کع عکس گرفتن می دونستن که اونا شهید می شن و خودشون نمی شن؟! مگه چه عمل بدی از ایشان سر زده؟! کلاهبرداری؟ دزدی؟؟؟ آیا داشتن نظر و عقیده شخصی جرم حساب می شه؟ایشون همیشه برای استان و ایران مایه افتخار بودن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
13
7
comment جنابعالی هم که به همان طبل تهمت و تخریب می کوبی استاد،630 میلیون یورو رو در دولت فعلی جا انداختی
comment
کارون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
5
16
comment واقعا بنازمت ...
الحق و الانصاف پاسخی دادید که جای هیچ گونه حرفی نگذاشت
خداخیرت بده
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
2
15
comment خدا همیشه جای حق نشسته
comment
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
4
13
comment جناب استاد عزیز
مثل همیشه مطالبت را می خوانم، شادی همراه دلواپسی سراغم می آید.
موفق و موید و مواظب خودت باش. خودی که این روزها متعلق به خیلی ها شده است. پس اجازه بده نگرانت باشیم.
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
comment
comment ای کاش بقیه دوستانی که به دیدار سید بزرگوار رفتن هم واکنشی از خود نشان بدهند
comment
سپهر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
comment
comment کاش بقیه افرادی که به دیداد خاتمی عزیز رفتن حمایت خودشونو از حرف های استاد بزرگوار نشون بدن
comment
علي نيسي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
13
7
comment سلام ودرودبر شيخ بزرگوارآقاي حاجتي
فرمودههاي شيخ عزيز كاملا بجا و ارزشي بوده است .
مگر قرار است كسي كه با شهيدعكس بيندازد ازمسيرانقلاب منحرف نشود .
دردوبرشيخ عزيز آيت الله حاجتي
پاسخ ها
comment
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
comment
comment دوره شعارهای درود بر و مرگ بر.... تمام شده. مسیر انقلاب رو شما تعیین نمی کنی
comment
hasan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
4
10
comment به عنوان یک دانشگاهی از بیانات مستدل شما تشکر می کنم
امیدوارم که بتوانید در عمل نیز از کیان و استقلال دانشگاه دفاع کنید خوب حرف زدن به سختی خوب عمل کردن نیست
comment
hasan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
5
10
comment به عنوان یک دانشگاهی از بیانات مستدل شما تشکر می کنم
امیدوارم که بتوانید در عمل نیز از کیان و استقلال دانشگاه دفاع کنید خوب حرف زدن به سختی خوب عمل کردن نیست
comment
از کارکنان
|
France
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
5
6
comment جهان نیوز فقط کامنت هایی که هم سو با نظر نویسنده مطلب خودش هست را منتشر میکنه. من که اونجا کامنت گذا شتم اما چون مخالف نظر سایت جهان نیوز بود ، در دید عموم قرار ندادند.

رعایت انصاف و بی طرفی از سایت جهان نیوز خیلی بعید هست.
comment
حمید صدر رضوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
5
12
comment برای من دیدن این عکس ها تنها مایه شرمندگی است زیرا خود اکنون در کمال سلامتی نفس می کشم و دوستان شهیدم سال هاست در خاک آرمیده اند. بنابراین عکس با قبور شهدا برای من افتخاری ایجاد نمی کند. ذکر نام بعضی شهدا و عکس با قبور آنها، برای کسانی باقی بماند که سابقه ای در جبهه ندارند و از طریق آن به دنبال ایجاد سابقه ای برای خود هستند و احتمالاً بخواهند به وسیله آن شهدا و پیام آنان را برای خود مصادره کنند و یا خدایی نکرده از آنها چماقی بسازند و بر سر دوستداران انقلاب و نظام بزنند.


واقعأ اگر کسی به فکر شهدای عزیز باشد ،هیچ وقت از جاده انصاف واخلاق خارج نخواهد شد وبه خود آن هم از تریبون مقدس نماز جمعه اجازه نخواهد داد که به کسی تهمت ، افترا ودروغ ببندد بلکه نماز جمعه که در آن همیشه مردم را به تقوی دعمت خواهد کرد، خطیب جمعه اش نیز خود باید تقوی را رعایت کرده واین کلمات نابجا را در آن منبر مقدس بیان ننماید
comment
عضو هیات علمی دانشگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
comment
15
5
comment ای کاش سایت شوشان نظرات متنوع را درج میکرد و رسالت اطلاع رسانی را تکمیل می کرد.
نکنه مهم که در این نامه دیده نشده رفتار عده ای اصلاح طلب تند رو در جریان انتخابات 88 است. نوع اعتراض، عدم تمکین به قانون، از همه بدتر توصیه به ملت برای اعتراض مدنی سراسری به نتیجه انتخابات و تهمت تقلب در انتخابات است. آیا آقای دکتر قمشی منکر آن است که بزرگان اصلاح طلب با اعلام تقلب در انتخابات 88 اولین تهمت ها را به نظام مقدسمان زدند. حال که ثابت شده تقلبی در انتخابات صورت نگرفته جای آن دارد که این بزرگان مواضع اشتباه قبلی خویش را تصحیح کنند.
پاسخ ها
comment
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
comment
comment اونوقت چه جوری ثابت شد تقلب نشده؟!
comment
استاد دانشگاه علمی کاربردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
comment
11
5
comment اقای قنمیشی دچار سوئ تفاهم نشوید رای 51درصدی مردم بیش از انکه به اصلاح طلبان تعلق داشته باشد و خاتمی به تفرقه در بین اصولگرایان تعلق دارد.
آقای قمیشی ،وظیفه اصلی شما خدمت به دانشجو وفضای علمی کشوراست نه سوار شدن بر بازی های سیاسی و جناحی .
در آخر به عنوان یک دوست وبرادر به شما توصیه میکنم به جای آنکه به نصایح دلسوزانه علماءگوش فرا دهید به مواضع غلط خود اسرا نورزید .
پاسخ ها
comment
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
comment
comment آقای محترم وظیفه اصلی و فرعی هر کسی مربوط به خودش است .ایشون هم اینجا از خود دفاع کرده و بس. لطفا دست از این دلسوزی ها و نصایف بردارید.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
comment
7
7
comment آقای دزفولی زاده اگر آقای دکتر قمشی کل آلبوم عکس های دوران نبرد خود رو که من اونا رو دیدم نشون شما بدهند باز هم کسایی مثل شما پیدا می شن که انکار کنن!!
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
comment
comment هی میگه عکس ! داشتم داشتم حساب نیست دارم دارم حسابه میزان حال حاضر افراد است
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
comment
comment خوشبختانه فوتوشاپ هم اون موقع نبوده که بعضیا حرف اضافه بزنن!!
comment
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
comment
5
9
comment واقعا جای تاسف داره از این کامنت هایی که به ناحق نثار کسی شده که داره از خود دفاع می کنه. آفای دکتر قمشی از مفاخر استان و کشور ما هستن، استاد نمونه کشوری هستن و روا نیست این گونه با بی ادبی و تهمت زدن به ایشان سخن بگویم
comment
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
comment
5
7
comment احسنت به سخنان استاد بزرگوار کشوری
comment
سید صدرالدین مرتضوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
comment
3
4
comment درباب سخن استاد علمی کاربردی اولأ هر کس در محدوده وظایف اداری و آموزشی موظف به انجام امور اداری و آموزشی می باشد و هیچ شکی در این مورد نیست
دومأ : وقتی کسی استاد نمونه و استاد نمونه گشوری می شود یعنی اینکه ایشان نه تنها وظایف آموزشی خود را انجام داده بلکه به نحو عالی انجام وظیفه نهوده است که جزوه 14استاد نمونه کشوری در بین تمام دانشگاه های کشور شده است.....
سوم اینکه هیچ چیزی نمی تواند در وقت غیر اداری مانع فعالیت های سیاسی،اجتماعی و فرهنگی افراد شود وآقای دکتر قمشی و دیگر دکتر قمشی ها می توانند از این نوع فعالیت ها انجام دهند
رابعأ رای51در صد کف رای اصلاح طلبان بود چرا که آقای خاتمی و هاشمی روز آخر مهلت تبلیغات حمایت خود را از آقای روحانی انجام دادند و مطمئن با ش اگر دو روز زودتر اعلام حمایت می کردند آرای آقای روحانی به بیش ار65 درصد می رسید
خامسأ تفرقه آرای اصول کرایان بین خودشان جا بجا شد مثلأ اگر شما فکر میکردیدجلیلی دوم می شد رآی به جلیلی بین دیگر کاندیداهای اصولگرایان تقسیم شد وه به آرای آقای روحانی افزوده نشد
و دست آخر کسی که خود را استاد می داند باید اصول اولیه سیاست را بداند تابیراهه تحلیل نکند
والسلام علی من اتطبع الهدی
پاسخ ها
comment
سینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
comment
comment آقای مرتضوی وقتی کسی به یه جاهایی می رسه تعداد حسودان و دشمنانش زیاد می شه! نمی دونم همه جای دنیا همینحوریه یا خاصیت ما ایرانیاست؟!
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
comment
3
4
comment جنگ های لفظی مشکل این مملکت را حل نمی کند اگر مردم داری و مشکلات معیشتی مردم را حل نمائید آنوقت با قدرت بگوئبد ما چه کردیم نه اینکه برای هم شاخ و شونه بکشید. خداوند آخر و عاقبت همه ما قدرت طابان را به خیر بکند
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
comment
comment خدائیش چرا منفی دادند برخی ها؟
comment
بیطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
comment
7
5
comment واقعا جای تاسف داره برای کسی که اسم خودش رو گذاشته استاد دانشگاه و یکطرفه هرچی دلش میخواد میگه ، فکر کنم آقای استاد فراموش کرده که اصلاح طلبان در جریان انتخابات سال 88 جه بلایی سر امنیت کشور آوردن و هیچ گونه عذر خواهی هم از ملت شریف ایران نکردن واقعا براتون متاسفم!!!!!!
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
comment
comment ایشون اسم خودشونو استاد نگذاشتن، زحمت کشیدن درس خوندن و استاد شدن و همچنین استاد نمونه کشوری و مایه مباهات دانشگاه چمران.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
comment
3
1
comment آقای دکتر از صراحت و شجاعت و صداقت شما متشکریم، درود بر شرفتان!
comment
مسجدسلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
comment
2
1
comment دغدغه اصلی مردم خوزستان امروز رفع محرومیت و مظلومیت خوزستان و جلوگیری از غارت منابع و داشته های خودشان است
حال همه ما از بازی های سیاسی بی نتیجه ی شماها بهم میخوره .
این بازی ها در خوزستان فقیر و بدبخت جایی نداره.
تریبون نماز جمعه و استادی دانشگاه و همه تریبون های دیگه باید در جهت رفع مشکلات مردم خوزستان باشه و فقط فریاد مظلومیت مردم خوزستان ازش بلند بشه.
. از سیاسیون اصفهان یاد بگیرید که چه اصولگرا و چه اصلاح طلب همه و همه فقط دنبال حق استانشان هستند...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار