اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند:
حصار کشی منطقه آزاد اروند اصلی ترین برنامه این سازمان است .
 قائم مقام منطقه آزاد اروند با اشاره به مناقصه مرحله نخست حصارکشی این منطقه گفت: حصارکشی محدوده منطقه آزاد اروند برای حضور سرمایه گذاران و شرکت های داخلی و خارجی در این منطقه لازم است.
ˈعبداله کعبیˈ  حصار کشی منطقه آزاد اروند را اصلی ترین برنامه این سازمان خواند و افزود: این پروژه از هفته گذشته به مناقصه گذاشته شد و قطعا تا پایان هفته جاری به شرکت مورد نظر تحویل می گردد.

وی مدت اجرای پروژه حصارکشی محدوده منطقه آزاد اروند را 12 ماه عنوان کرد و گفت: این پروژه با اعتباری افزون بر 300 میلیارد ریال در دو مرحله اجرا می شود.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند افزود: مرحله نخست این پروژه از یادمان شهدای شلمچه تا حصار سایت صنعتی و مرحله دوم از جاده امام صادق(ع) تا جاده آبادان به ماهشهر می باشد.

وی واردات کالا بدون عوارض گمرک به منطقه آزاد اروند را از مزیت های حصارکشی عنوان کرد و گفت: شهرهای آبادان و خرمشهر با این حصارکشی زیرنظر مستقیم منطقه آزاد اروند قرار می گیرند.

کعبی اضافه کرد: به طور حتم منطقه آزاد اروند برای استان های همجوار مانند لرستان، فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد می تواند ثمرات زیادی داشته باشد.

وی با اشاره به تدارک امکانات خاص برای دو شهر آبادان و خرمشهر گفت: بازرگانان باید بتوانند بدون دغدغه در منطقه فعالیت کنند.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند ایجاد اشتغال برای جوانان آبادان و خرمشهر را از اهداف این سازمان دانست و افزود: بعد از اتمام حصارکشی و حضور شرکت های داخلی و خارجی قطعا مشکل اشتغال جوانان آبادان و خرمشهر برطرف می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار