اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲
ایام روز خیرنگار چندی است گذشته و دیگر کسی سراغی از خبرنگاران نمی گیرد تا 17 مرداد سال آینده از راه برسد و از دوباره مسئولان به فکر تامین بودجه ایی باشند تا بتوانند یک کارت هدیه به دست خبرنگاران بدهند و گویا هیچ خبری از اقدامی ماندگار برای همکاران مطبوعاتی نیست که نیست، مثلا می توان نمایندگان مجلس، مسئولان تربیت بدنی، استاندار و ... را کنار هم جمع کنیم و از آنها برای خبرنگاران یک استخر بخواهیم و یا یک مجتمع درمانی که خبرنگاران حداقل مبلغ را پرداخته و استفاده بهینه از این 2 مهم و یا هر مهم دیگری نمایند.

اما در همین حال موسسه قرض الحسنه راسخون که زیر نظر اداره کل اوقاف و امور خیریه است، با اقدامی پسندیده و ارسال یک پیامک از خبرنگاران دعوت کرده برای دریافت وام با سود 4 درصد تا سقف 5 میلیون تومان مراجعه و پرونده خود را تکمیل و این وام را دریافت نمایند.

در همین راستا لویمی مدیر این موسسه به خبرنگار ذره بین گفت : چندی پیش در اداره کل اوقاف و امور خیریه جلسه ایی فی مابین ما و مدیرکل برگزار شد و تصمیم گرفتیم به خبرنگاران وام 5 میلیون تومانی به سود 4 درصد اعطا کنیم، اما خبرنگاران باید برای این وام در ابتدا 500 هزار تومان سپرده در این بانک داشته باشند و یک 10 هزار تومان هم حساب بازکنند تا کارت بانکی برای آنها صادر شود، بعد در قرعه کشی که صورت می گیرد هر ماه 3 نفر را 5 میلیون تومان وام می دهیم با بازپرداخت 30 ماهه و هر ماه 175 هزار تومان که برای این مهم یک ضامن کارمند نیاز است.

وی ادامه داد : مراسم قرعه کشی در ابتدای شهریورماه صورت می گیرد و اگر تعداد ثبت نام کنندگان به بالای 50 نفر برسد، قطعا تصمیم می گیریم هر ماه به بالای 10 نفر این وام را بدهیم، همچنین لازم به ذکر است تاکنون 60 درخواست داشته ایم و 10 نفر هم حساب باز کرده اند، اما وقتی در قرعه کشی نام هر یک از عزیزان از صندوق بیرون آورده شد باید از دفتر رسانه و یا نشریه خود معرفی نامه ایی بیاورد. وی در پایان گفت: این اقدام بدلیل قدردانی از زحمات خبرنگاران صورت گرفته، زیرا خبرنگاران قشر زحمتکش جامعه هستند و متاسفانه کسی هم به فریاد آنها نمی رسد!

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار