اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
دیر کل برنامه ریزی و بودجه استانداری خوزستان گفت : برای تصویب پروژه های استانی یک سری الزامات نیاز است و پروژه های استانی که در بخش های مختلف عمرانی، صنعتی و کشاورزی در دست ساخت است در مدت باقی مانده امسال و سال آینده باید تکمیل شوند.
دیر کل برنامه ریزی و بودجه استانداری خوزستان گفت: امسال 760 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های استانی اختصاص یافته است.
مهرداد نیکوˈ اظهار داشت: برای تصویب پروژه های استانی یک سری الزامات نیاز است و پروژه های استانی که در بخش های مختلف عمرانی، صنعتی و کشاورزی در دست ساخت است در مدت باقی مانده امسال و سال آینده باید تکمیل شوند.

وی با اشاره به طرح های اجرایی در روستاهای استان بیان داشت: برای اجرای طرح ها و پروژه ها در روستاها نیاز به اعتبار کلان است، اعتباری که بتواند تحول چشم گیری را در روستاها ایجاد کند.

نیکو افزود: نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی اعتبار اختصاص یافته به پروژه های استان را بسیار خرد کرده اند که با این کار امکان ایجاد تحول و یا برطرف کردن مشکل در مناطق شهری و روستایی امکان پذیر نیست.

مدیر کل برنامه ریزی و بودجه استانداری خوزستان بیان داشت: امسال 508 پروژه در استان در حال اجرا است که 40 درصد این طرح ها پیشرفت فیزیکی بالای 40 درصد دارند و با اعتباری که امسال برای پروژه های استان در نظر گرفته شده است 53 درصد پروژه ها امسال و باقی پروژه ها در سال آینده به بهره برداری می رسند.

وی با اشاره به طرح های هادی در مناطق روستایی استان بیان داشت: امسال به پروژهای های نیمه تمام طرح های هادی در روستاهای استان توجه بیشتری شد و این پروژه ها رو به پایان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار