اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۷۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
به گفته عبدالحسین فریدون - مدیر کل دفتر وزارتی وزارت علوم اعلام بعد از کنار گذاشته شدن فرجی دانا، هیچ یک از معاونان وزارت علوم استعفا نکرده اند و همگی سرکار خود حاضر می شوند.
محمد علی نجفی ساعاتی بعد از رای موافق مجلس به استیضاح رضا فرجی دانا و صدور حکم سرپرستی از سوی رئیس جمهوری، وزارت علوم را تحویل گرفت و به گفته مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم هیچ یک از معاونان وزارت علوم استعفا نکرده اند.

به گزارش عصر ایران محمد علی نجفی که در دولت اول میر حسین موسوی و در فاصله سال های 60 تا 64 و از 30 تا 34 سالگی عهده دار وزارت علوم بود -که در آن زمان «فرهنگ و آموزش عالی» خوانده می شد- پس از 29 سال بار دیگر به وزارت علوم بازگشته در حالی که اکنون 63 ساله است و مشخص نیست گزینه وزارت هم خود اوست یا نه زیرا همین مجلس سال گذشته برای تصدی وزارت آموزش و پرورش به او رای اعتماد نداده بود.

از سوی دیگر محمد علی نجفی هنگامی که نزدیک به 30 سال پیش وزارت علوم را ترک می کرد مقر اصلی این وزارتخانه در خیابان استاد نجات اللهی (ویلا) بود اما اکنون ساختمان مرکزی آن به شهرک غرب(قدس) انتقال یافته است.

خبرگزاری مهر درباره استقرار محمد علی نجفی چنین گزارش داده است:

  نجفی از عصر روز استیضاح و بلافاصله پس از انتشار حکم ریاست جمهوری همراه فرجی دانا به وزارت علوم رفته و او دفتر کار خودرا به نجفی تحویل داده است.

از امروز -شنبه- نجفی بر صندلی سرپرستی وزارت تکیه می زند و صبح فردا یکشنبه به گفته مسئول دفترش، مراسم رسمی تودیع و معارفه با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در این وزارتخانه برگزار می شود.

همچنین عبدالحسین فریدون - مدیر کل دفتر وزارتی وزارت علوم اعلام کرد: بعد از برکناری فرجی دانا، هیچ کدام از معاونان وزارت علوم استعفا نداده اند و همگی سرکار خود حاضر می شوند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مهم نیست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
comment
0
0
comment به زودی باید برود زیاد دل نبندید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار