اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
پدیده شرجی تا آخر هفته جاری و به ویژه در مناطق نیمه جنوبی و سواحل استان خوزستان ادامه دارد. همان طور که پیش‌بینی شده بود با حاکمیت جریانات مرطوب جنوبی شاهد وضعیت شرجی در استان هستیم.
معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان اعلام کرد: پدیده شرجی تا آخر هفته جاری و به ویژه در مناطق نیمه جنوبی و سواحل استان خوزستان ادامه دارد.

علی‌رضا غلامپور اظهار کرد: همان طور که پیش‌بینی شده بود با حاکمیت جریانات مرطوب جنوبی شاهد وضعیت شرجی در استان هستیم.

وی ادامه داد: الگوی نقشه‌های میدان باد و جریانات سطح زمین ادامه این وضعیت را تا آخر هفته با شدت و ضعف به ویژه در نیمه جنوبی و سواحل استان و ابرناکی در ارتفاعات نیمه شرقی استان نشان می‌دهد که بعضا همراه با رگبار و احتمال رعد و برق در بخش های جنوبی و مه رقیق همراه خواهد بود.

معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان گفت: بر همین اساس در 24 ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری در ارتفاعات نیمه شرقی و شمالی با افزایش ابر، رگبار پراکنده، احتمال رعد و برق و در بخش‌های ساحلی و جنوبی همراه با مه رقیق و گاهی توام با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

غلامپور افزود: امروز ماهشهر با 93 درصد و آبادان و اهواز با 88 درصد دارای بالاترین میزان رطوبت در استان بودند.

وی اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته آبادان، اهواز و بستان با 48 درجه سانتیگراد و ایذه با 23 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شدند. بیشینه دمای هوای امروز اهواز 48 و کمینه دمای فردا صبح 31 درجه سانتیگراد خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار