شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۵

رییس هیات جودوی خوزستان در خصوص مسابقات نابینایان و كم بینایان كشور كه فردا پنج شنبه در آبادان انجام خواهد شد گفت: قهرمانی در این مسابقات اهمیت خاصی دارد و استان خوزستان برای كسب این عنوان مدعی اصلی است.

'حسین اسدالله خوانی' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات قهرمانی جودو نابینایان و كم بینایان كشور در بهترین شرایط ممكن برگزار خواهد شد و به طور حتم تیم خوزستان جدی ترین مدعی قهرمانی خواهد بود.

وی اظهار داشت: برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات تمهیدات لازم در نظر گرفته شده و محل برگزاری مسابقات از هرلحاظ آماده است.

رییس هیات جودو خوزستان گفت: تیم خوزستان با در اختیار داشتن دو ملی پوش صاحب نام كه در مسابقات جهانی صاحب مقام هستند امید زیادی برای قهرمانی دارد.

اسدالله خوانی ادامه داد: البته تیم های تبریز و اردبیل رقبای تیم خوزستان در راه قهرمانی هستند اما تجربه تیم خوزستان بیشتر از این دو تیم است.

وی اظهار داشت: این مسابقات حكم كسب سهمیه پارا المپیك لندن را نیز دارد و این مساله باعث افزایش سطح كیفی مسابقات خواهد شد.

رییس هیات جودو استان خوزستان گفت: از مردم آبادان انتظار داریم با حضور خود در محل برگزاری مسابقات باعث افزایش روحیه تیم استان خوزستان شوند.

مسابقات قهرمانی جودو كم بینایان و نابینایان كشور فردا پنجشنبه در آبادان برگزار خواهد شد..


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار