اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی
نماینده مردم دشت آزادگان گفت: تخصیص ندادن آب برای اجرای طرح 550هزار هکتاری به نفع مردم نیست و مردم و دولت را به چالش می کشاند.
صالحی نسب نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی خواستار عدم ارائه آمارهای غلوآمیز در خصوص طرح احیای 550 هزار هکتاری شد وگفت: اینکه گفته می شود با اجرای این طرح برای 330 هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد آمار درستی نمی تواند باشد. اگر این امر تحقق یابد دیگر بیکاری در استان وجود ندارد.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین گفته می شود با تحقق این طرح 5/9میلیون تن در محصولات تولیدات کشاورزی  افزایش خواهیم داشت که به عنوان یک کارشناس مسایل کشاورزی می گویم که این رقم نیز دور از واقعیت است. ارائه این آمار  می تواند به منافع استان خوزستان آسیب وارد کند. وی خواستار مجوز کشت و زرع برنج و ذرت در برخی از شهرهای استان شد.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه و نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تخصیص ندادن آب برای اجرای طرح 550هزار هکتاری به نفع مردم نیست و مردم و دولت را به چالش می کشاند.

ناصر صالحی نسب افزود: انتقال آب کارون با توجه به نیاز استان در بخش کشاورزی منطیقی نیست و اگر سهمی برای کشت در دیگر نقاط کشور از آب کارون لحاظ شده باید این سهم به خوزستان داده شود.

وی اضافه کرد: وزیر نیرو پس از تعطیلات مجلس برای بررسی وضعیت طرح به خوزستان می آید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار