اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۸۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷
سرپرست اداره کل صنعت و معدن وتجارت بیان کرد: با توجه به بخشنامه استاندار در خصوص تامین اقلام مورد نیاز دستگاه های اجرایی و تولیدکنندگان بزرگ استان از واحدهای درون استان از فروردین امسال، بخشی از مشکلات سرمایه در گردش شرکت ها و واحدهای صنعتی کوچک و متوسط، تاحدودی رفع خواهد شد.
مهندس حاجی زاده مدیر مرکز سامد درخصوص حضور محمدی وکیل سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در دیدار مردمی   10 شهریور ماه گفت: با توجه به نیازی که احساس می شود و درخواستهای مردمی از ایشان  دعوت بعمل آمد که ایشان به  همراه معاونت بازرگانی ، رییس اصناف سازمان و سرپرست معاونت امور صنایع و معادن  این اداره کل در جلسه ملاقات مردمی حاضر شدند و با شهروندان ملاقات کردند.
محمدی وکیل، عمده ترین مساله در  این ملاقات را موضوع اتحادیه تراشکاران و تشکیل  اتحادیه جداگانه برای واحدهای مونتاز آسانسور دانست و عنوان کرد: برای رفع حل مشکلات این حوزه، موضوع ومراحل  ازطریق حوزه تراشکاران انجام می شود. 
سرپرست اداره کل صنعت و معدن وتجارت بیان کرد: با توجه به بخشنامه استاندار در خصوص تامین اقلام مورد نیاز دستگاه های اجرایی و تولیدکنندگان بزرگ استان از واحدهای درون استان از فروردین امسال، بخشی از  مشکلات سرمایه در گردش شرکت ها و واحدهای صنعتی کوچک و متوسط، تاحدودی رفع خواهد شد.
وی افزود:سازمان صنعت، معدن وتجارت، معاونت برنامه ریزی استانداری و سازمان اقتصاد و دارایی متولی پیگیری وتحقیق این امر هستند. و تا به حال تلاش های زیادی در این خصوص  انجام شده است.

محمدی وکیل با اشاره به فصل بازگشایی مدارس بیان کرد: اقدامات لازم جهت کنترل بازار انجام شده و طرح ویژه نظارتی از 20 شهریور ماه شروع می شود.
مدیر مرکز سامد گفت : مشاور استاندار در امور ایثارگران مانند هر دوشنبه این هفته نیز پاسخگوی مراجعین درخصوص مشکلات خانواده های شهدا ، جانبازان بود.
 مهندس حاجی زاده گفت: مدیران کل کمیته امداد و  معاونت توان بخشی بهزیستی استان سه شنبه  این هفته نیز پاسخگوی مشکلات مددجویان  در مرکز سامد بودند.
وی با اشاره به حضور شهروندان در  سامد  بیان کرد: درخصوص مشکلات مردمی ، با توجه به تاکید استاندار محترم  بنده به  جد پیگیر هستم و دائما با مراجعین دیدار دارم.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مهاجر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
comment
1
1
comment با حضور مهندس حاچی زاده در سامد شاهد فعالیت چشمگیر این اداره هستیم.توفیق روزافزون شما را در جهت خدمت به مردم خواستارم..
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار