شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۸۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۸
فرماندار اهواز:
ارزانی ادامه داد: اعضای شورا یک حقوق قانونی دارند که می‌توانند از آن استفاده کنند و ما نیز در مسایل آنها دخالت نمی‌کنیم ولی یک نصیحت به خود می‌کنیم؛ ما الگوی یک کلانشهر هستیم و تمام مسایل شورا به نوعی زیر ذره‌بین کشوری است.
فرماندار اهواز که به منظور شرکت در جلسه انتخاب هیات رییسه شورای شهر اهواز در شورا حضور یافته بود، پس از لغو جلسه گفت: اعضایی که غایب بودند باید حضور می‌یافتند.
 
 اسماعیل ارزانی در این جلسه که به دلیل غیبت 10 عضو شورای شهر لغو شد، اظهار کرد: به عنوان مجریان شورا، از این که جلسه انتخاب هیات رییسه تشکیل نشد، عذرخواهی می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: اعضای شورا یک حقوق قانونی دارند که می‌توانند از آن استفاده کنند و ما نیز در مسایل آنها دخالت نمی‌کنیم ولی یک نصیحت به خود می‌کنیم؛ ما الگوی یک کلانشهر هستیم و تمام مسایل شورا به نوعی زیر ذره‌بین کشوری است.
 
فرماندار اهواز افزود: تجربه تلخ شورای سوم اهواز بسیار ناگوار بود و من وارد حق و ناحقی این موضوع نمی‌شوم اما بازگشت به گذشته به ضرر مجموعه است و وقتی این موضوعات پیش می‌آید، نیروهای توانمندی از سیستم اداری حذف می‌شوند که خود من این را نمی‌پسندم.
 
ارزانی گفت: در اولین جلسه‌ای که با اعضای شورای چهارم داشتم، مطرح کردم که به عنوان فرماندار اجازه نخواهم داد به شورا و کار شورا خللی وارد شود. اعضا نیز باید با سعه صدر، ارتباطات و خواسته‌های خود را به هم نزدیک کنند. دلیلی نمی‌بینیم که چند جلسه وقت همه گرفته شود.
 
وی ادامه داد: اعضایی که امروز در جلسه غیبت کردند باید مراتب را رعایت می‌کردند و حاضر می‌شدند تا نظرات آنها هم هر چند مخالف مطرح شود. به هر حال باید یک نفر از این مجموعه، ریاست شورا را بر عهده می‌گرفت و مسئولیت سنگینی است.
 
فرماندار اهواز با بیان این که ترکیب شورای چهارم ترکیب خوبی است، اظهار کرد: اعضا در صورتی که بیشتر به هم نزدیک شوند، تصمیمات خوبی در شهر گرفته خواهد شد و شهر هم از عمران و آبادانی بهره کافی خواهد برد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
comment
0
1
comment جناب آقای فرماندار شما مایه افتخار شهر هستید،انشاالله موفق باشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار