شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
خدادادی با اشاره به چهره ماندگار و سوابق درخشان پروفسور کرم زاده تصریح کرد: نوع دوستی و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها به عنوان یکی از مهمترین شاخصه های جمعیت هلال احمر در نهاد تمام انسان ها وجود دارد و انسانی همانند دکتر کرم زاده که دغدغه رفع مشکلات همیشه در نهاد وی بوده است، می تواند در جمعیت هلال احمر به عنوان یک داوطلب گام های بلندی را در جهت تحقق اهداف این نهضت بین المللی بردارد.
پروفسورامیدعلی شهنی کرم زاده با عضویت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر، آمادگی خود را برای ارائه فعالیت های بشردوستانه در این سازمان بین المللی اعلام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اعلام این خبر افزود: دکتر امیدعلی شهنی کرم زاده که به دعوت انجمن دوستداران مسجدسلیمان به این شهرستان سفر کرده بود، با حضور در سینما هلال زادگاه خود، به عضویت داوطلبان هلال احمر استان درآمد.

دکتر علی خدادادی اظهار کرد: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با تکیه بر اصل اشاعه و ترویج فرهنگ داوطلبی، همواره از عضویت داوطلبانه چهره‌های ملی استقبال کرده تا در شرایط عادی و  زمان بروز حادثه  ملت شریف و نوع دوست کشور به زنجیره عظیم امداد و یاری رسانی به آسیب دیدگان از حوادث بپیوندند.

وی با اشاره به چهره ماندگار و سوابق درخشان پروفسور کرم زاده تصریح کرد: نوع دوستی و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها به عنوان یکی از مهمترین شاخصه های جمعیت هلال احمر در نهاد تمام انسان ها وجود دارد و انسانی همانند دکتر کرم زاده که دغدغه رفع مشکلات همیشه در نهاد وی بوده است، می تواند در جمعیت هلال احمر به عنوان یک داوطلب گام های بلندی را در جهت تحقق اهداف این نهضت بین المللی بردارد.

گفتنی است پروفسور امیدعلی شهنی کرم زاده از چهره های ماندگار ریاضیات کشور در سال 1324 در مسجدسلیمان متولد شد و پس از طی مراحل تحصیل به عنوان عضو هیأت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز گام های بلندی را در راه پیشرفت علمی کشور برداشته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار