شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۴

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي جندي‌شاپور اهواز گفت: ساختمان جديد بيمارستان سوانح و سوختگي طالقاني اهواز تاكنون 35 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و اين بيمارستان سال آينده افتتاح مي‌شود.

دكتر شاهرخ رئيسيان در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: در حال حاضر 14 بيمارستان در استان خوزستان در حال ساخت است و به اين ترتيب شاهد يك انقلاب در زمينه بيمارستان‌سازي در استان هستيم.

وي افزود: بيمارستان سوانح و سوختگي طالقاني اهواز يكي از بيمارستان‌هاي فرسوده استان است و با وجود اينكه در زمينه درمان سوختگي‌ به عنوان قطب در جنوب غربي كشور مطرح است، از نظر ساختماني وضعيت مناسبي ندارد؛ به همين دليل يك ساختمان جديد براي انتقال اين بيمارستان در حال ساخت است.

رئيسيان تصريح كرد: ساخت اين بيمارستان از دو سال پيش آغاز شده و تاكنون 35 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است، به اين ترتيب پيش‌بيني مي‌شود حداكثر تا يك سال آينده عمليات فيزيكي ساخت اين بيمارستان به پايان برسد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي جندي‌شاپور اهواز تاكيد كرد: براي ساخت اين بيمارستان در بخش عمراني اعتباري معادل 10 ميليارد تومان در نظر گرفته شده و در زمينه تجهيز اين بيمارستان نيز به طور متوسط 50 ميليون تومان به ازاي هر تخت هزينه مي‌شود. با توجه به اينكه اين بيمارستان 100 تخت‌خوابه است، معادل 5 ميليارد تومان اعتبار براي تجهيز آن هزينه مي‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار