شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۸۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
سیدکریم سیدنور،مدیر کل بازرسی مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری با ایراد این مطلب گفت : کارشناسان بازرسی استانداری در ادامه بازرسی ها و نظارت خود بر عملکرد دستگاه ها و طرح تکریم از دانشگاه پیام نور و مراحل تکمیل پروژه ساختمان جدید این واحد و نیز اداره آب وفاضلاب شهری ، اداره برق ، بهزیستی ... بازدید به عمل آوردند .

 کارشناسان اداره کل بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان از شهرستان هفتکل بازدید به عمل آوردند .

 به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان،سیدکریم سیدنور،مدیر کل بازرسی مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری با ایراد این مطلب گفت : کارشناسان بازرسی استانداری در ادامه بازرسی ها و نظارت خود بر عملکرد دستگاه ها و طرح تکریم از دانشگاه پیام نور و مراحل تکمیل پروژه ساختمان جدید این واحد و  نیز اداره آب وفاضلاب شهری ، اداره برق ، بهزیستی  ...  بازدید به عمل آوردند .

وی افزود: بازرسان این اداره کل جهت پیگیری و حل مشکلات مردم استان به تمام شهرستان ها اعزام و از نزدیک به بررسی مشکلات موجود پرداخته و در این خصوص تذکرات لازم را به  دستگاه های کم کار اعلام می دارند

مدیرکل بازرسی استانداری گفت:در جریان این بازدیدها دلایل وقفه سی ماهه پروژه ساختمان دانشگاه پیام نور بررسی وتذکر لازم به پیمانکار مربوطه داده شد .

سیدنور هدف از این بازرسی ها را نظارت و کنترل بیشتر بر دستگاه های استان دانست و اظهار کرد: بمنظور بالابردن میزان رضایتمندی هم استانی های عزیز این اداره کل خود را موظف می داند که با دستگاه ها و ادارات متخلف برخورد  نماید.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
مهدی بلدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
comment
0
0
comment سلام .ازشما خواهش می کنیم از شهرستان محروم اندیکا بازدید کنید
comment
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
comment
1
0
comment با سلام و تبریک میلاد با سعادت امام هشتم امام رضا علیه السلام به شما و همه مردم عزیز ایزان اسلامی
با توجه به اطلاعاتی که بنده دارم بازرسی در حال سرکشی از تمام ادارات شهر های استان می باشند. بنده با توجه به شناختی که از آقای سید نور دارم ایشان در شرایط بحرانی جنگ تحمیلی دارای عملکرد خوبی بوده که در تاریخجه ستاد جنگ ثبت و ظبط شده و تمام فرماندهان دوران جنگ نیز در این مورد از ایشان به نیکی یاد می کنند.
comment
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
comment
1
0
comment با سلام
امیدواریم که سید بزرگوار ما کما فی سابق با همان شور انقلابی و روحیه جهادی که دارند در تمام عرصه ها موفق و سربلند بیرون آیند و در راستای درخواست ها و مشکلات شهروندان خورستانی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار