شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۸۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
واکنش مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به شایعات
مدیرکل تعاون و کار خوزستان در حاشیه نشست مطبوعاتی خود در رابطه با حواشی پیش آمده در هفته های گذشته و شایعات پیرامون آن گفت که من به هیچ عنوان نگفته ام که خوزستان در حد و قواره من نیست. اینگونه مباحث به هیچ وجه صحت ندارد چراکه من خوزستانی ام و به خوزستانی بودنم افتخار می کنم
مدیرکل تعاون و کار خوزستان در حاشیه نشست مطبوعاتی خود در رابطه با حواشی پیش آمده در هفته های گذشته و شایعات پیرامون آن گفت که من به هیچ عنوان نگفته ام که خوزستان در حد و قواره من نیست. اینگونه مباحث به هیچ وجه صحت ندارد چراکه من خوزستانی ام و به خوزستانی بودنم افتخار می کنم.

 وی گفت که متاسفانه این حرف ها ناشی از برخی جهت گیری های سیاسی ست که نمی دانم از کجا آب می خورد. اما مطمئن باشید که من با 25 سال سابقه کار و با کوله بار تجربه های متعدد آمده ام تا تحولاتی را در بخش های مختلف ایجاد کنم.

هوشمند صفایی این را هم گفت که تا زمان بازنشستگی در این استان خواهم ماند. وی همچنین دلیل انتشار آمار و ارقام بیکاری در خوزستان از سوی این اداره کل را ایجاد تلنگر به سازمان ها و نهادهای مختلف دانست وگفت که آمارهای اشتغال را به صراحت می گوییم تا مدیران دستگاه های مختلف به خود بیایند و جهت کاهش بیکاری راهکار و تدبیری بیاندیشند.

منبع : روزنامه فرهنگ جنوب
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
comment
0
0
comment اگه راست ميگي چرا ... زندگي مي كني ؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
comment
0
1
comment به خوزستانی بودنم افتخار می کنم؟؟!!!
در استان تحولاتی را در بخش های مختلف ایجاد می کنم!
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار