اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۸۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸
دفتر حضرت آیت الله ˈناصر مکارم شیرازیˈ از مراجع معظم تقلید در خوزستان آماده پاسخگویی به مسایل شرعی و دینی عموم مردم متدین ، مومن و انقلابی استان است.

مسوول دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی در خوزستان روز یکشنبه با اعلام این مطلب و اینکه دفتر معظم له با شش سال فعالیت در خوزستان همواره ملجا مردم متدین خوزستان در باب پاسخگویی به مسایل دینی و مذهبی و دریافت وجوه شرعی بوده است افزود:هم اکنون این دفتر با برگزاری جلسات ، ارتباط مستمری با خطبا ، وعاظ و ائمه جماعات استان در باره تبیین و آگاهی مسایل شرعی و جهان اسلام و تشیع دارد.

حجت الاسلام سیداسحاق موسوی با اشاره به اینکه عموم مراجع معظم تقلید به ویژه آیت الله مکارم شیرازی مقلدان زیادی بین مردم متدین خوزستان دارند گفت: دفتر آیت الله مکارم شیرازی در خوزستان بر روی عموم مردم مشتاق و متدین برای پاسخگویی به نیازها و سووالات دینی و شرعی مردم و آگاهی از آخرین و تازه ترین استفتائات این مرجع تقلید باز می باشد.

وی گفت: شماره تلفن های 2922626، 2923310 ، 2923320 و 2923330صبح ها از ساعت 8تا نماز ظهر و عصرها از ساعت 17.30تا اذان مغرب آماده پاسخگویی به سووالات دینی و مسایل شرعی مردم متدین خوزستان می باشد.

توزیع نرم افزارهای متنوع با موضوع های مذهبی ، دینی و سیاسی به مراکز فرهنگی ، دانشگاهها و حوزه های علمیه استان از اقدام های فرهنگی دفتر آیت الله مکارم شیرازی در خوزستان می باشد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در سال 1336 به اتفاق شماری از اسلام شناسان متبحر، ماهنامه مکتب اسلام را منتشر کرد و تاکنون نیز این مجله در ردیف پرمخاطب ترین قرار دارد.

از آثار این مرجع تقلید تالیف بیش از 200 کتاب در موضوع های سیاسی ، ادعیه ، فقه و اصول است که برخی از آنان بیش از 30 بار تجدید چاپ شده است.

کتاب 27 جلدی تفسیر نمونه ، رساله توضیح المسایل به زبان اردو ، عربی ، فارسی ، ترکی و آذربایجانی ترجمه و منتشر شده ضمن آنکه چاپ کتاب جدید مفاتیح نوین به تازگی مورد استقبال عموم مردم شریف قرار گرفته است.

بنا به این گزارش به غیر از دفتر آیت الله مکارم شیرازی ، دفتر آیت الله نوری همدانی و نمایندگی آیت الله سیدعلی سیستانی از مراجع معظم تقلید نجف اشرف در اهواز فعال هستند.

آیت الله نوری همدانی تنها مرجع تقلیدی است که در سال 1388یک دیدار چهار روزه به خوزستان داشت و این سفر برکات زیادی نصیب مردم خوزستان کرد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
comment
0
0
comment سلام خوب هستین طاعات و عبادات قبول باشه انشاءالله ، شرمندم من کتاب مقدس قرآن حکیم که آیت الله مکارم شیرازی تفسیر کردن میخام به ابوالفضل قسم بیکارم و دستم خالیه و قدرت خرید رو ندارم امکانش هست براتون یه قرآن حکیم بهم هدیه بدین خدا عزت بهت بهتون بده بحق بی بی فاطمه زهرا .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار