شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۳

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: پاسداشت جایگاه رفیع پزشک در جامعه به نوعی تجلیل از تلاش شبانه‌روزی و اخلاص این قشر زحمت‌کش است.

به گزارش فارس ، سیداحمد آوایی در مراسم تجلیل از پزشکان شهرستان دزفول به مناسبت روز ملی مقاومت دزفول اظهار داشت: مقام پزشک بسیار رفیع است و باید تلاش کنیم تا قدردان بخشی از تلاش‌های شبانه‌روزی این افراد در جامعه باشیم.

وی افزود: آنچه که باعث محبت شما مردم دزفول به این دو فرد شده، اخلاص، تواضع، تخصص و مردمی بودن این دو طبیب و در یک کلام خدمتگزاری آنها به این مردم بوده است.

همچنین شهردار دزفول در ادامه اظهار داشت: این عزیزان از خیلی قبل از جنگ و انقلاب به مردم خدمت می‌کردند حتی از بنیانگذاران و حامیان ورزش شهرستان از زمان‌های خیلی بعید بودند.

محمدعلی دوایی‌فر افزود: پیشکسوتان ورزش در دزفول همه بر این عقیده‌اند که زمان ریاست هیئت فوتبال توسط دکتر سهرابی، دوره طلایی فوتبال دزفول بود.

در ادامه این مراسم، پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله سپهر توسط غلامعلی تاج رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول قرائت شد.

در بخشی از این پیام است: روز چهارم خرداد روزی است که به پاسداشت همه رشادت‌های دوران دفاع مقدس، دزفول را به عنوان نماد مقاومت معرفی نمودند و امروز از مقام دو دکتر خدوم تجلیل می‌شود.

در این مراسم از پزشکان سهرابی و ملک‌آسا تجلیل شد.

گفتنی است که پزشکان بهمن سهرابی و محمد صادق ملک آسا از خدمتگزاران طب سنتی و جدید در شهرستان دزفول هستند که ضمن طی تحصیلات دانشگاهی در ورزش و طبابت، در دوران دفاع مقدس حضور فیزیکی دائمی در موشک باران دزفول داشته و هیچگاه این شهر را ترک نکرده و به یاری همشهریان خود پرداختند.

قابل توجه اینکه دکتر ملک‌آسا هم حکیم است هم طبیب یعنی هم معالجه سنتی را انجام و هم درمان امروزی را طبابت می‌کنند و الان در دانشگاه تهران در دپارتمان طب سنتی تدریس و تحقیق می‌کند و دکتر بهمن سهرابی علاوه بر طبابت از بنیانگذاران، حامیان ورزشی و جوانان بوده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار