اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
 سرپرست جمعیت هلال احمر اهواز گفت: اردوی جهادی خدمات رسانی به مناطق محروم با اعزام 24 نفر از اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی اهواز آغاز شد.
24 نفر از اعضای هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای خدمات رسانی به مناطق محروم اعزام شدند
'سید فتح ا... هاشم نژاد' دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه افراد اعزام شده در پایگاه امداد و نجات تاراز جمعیت هلال احمر مستقر می شوند اظهارکرد: افراد اعزام شده در این اردوی پنج روزه به روستاهای للو، کتک، فرگه و تازه شهرستان اندیکا و عشایر مستقر در منطقه تاراز خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: پزشک عمومی، پرستار، ماما، بینایی سنجش، شنوایی سنج، کارشناس تغذیه، کارشناس بهداشت ، روانشناس و روحانی این اردو را همراهی می کنند.

هاشم نژاد ادامه داد: مجری این طرح کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی اهواز است که با همکاری جمعیت هلال احمر اندیکا، معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و شبکه بهداشت اندیکا به برگزاری این اردو اقدام کرده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر اهواز گفت:چهار دستگاه پیکاب، یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه مینی بوس به علاوه دارو و تجهیزات تخصصی درمانی در اختیار این کاروان است.

وی اضافه کرد: تیم اعزامی علاوه بر پذیرش و خدمات درمانی، غربالگری، اقدامات فرهنگی از جمله ارایه برنامه درسی، مشاوره تحصیلی و روانشناسی را نیز ارایه می دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار