اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۸۹۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۲
ابتسام الباجی عضو شورای شهر اهواز:
متاسفانه بعضی از همکاران ملاحظات و ارشادات ایشان را مبنی بر حمایت یک جانبه از یکی از کاندیداها تلقی کرده اند.ولی غافل از آن بودند که ایشان شهردار تمامی ما هستند و همیشه برای شنیدن نظرات و پیشنهادات و حتی انتقادات ما همکاری چشم گیری داشته اند .
متن زیر نطق قبل از دستور سرکار خانم ابتسام الباجی عضو شورای شهر اهواز می باشد که  عصر دیروز در پنجاه وسومین جلسه علنی شورای شهر اهواز فرصت برای ایراد آن در صحن علنی برای این عضو شورا میسر نشد.

با عرض سلام و ادب خدمت کلیه همکاران عزیز و خیر مقدم به اصحاب رسانه و شهروندان محترم.
نظربه اینکه طی چند روز گذشته بواسطه ظرفیت قانونی شورای شهر مبنی بر انتخاب هیئت ریسه شورای شهر یک سری اتفاقات نامیمون پیش آمد که در این بین برای مردم شریف اهواز یادآور اتفاقات شورای سوم را که منجر به انحلال شورای سوم شد رادر اذهان تداعی کرده ومی کند.

امیدوارم اعضاء محترم که از بین چهارصد و اندی کاندید و بواسطه رای اکثریت مفتخر به نمایندگی این مردم شریف شده اند را به قبول این منش مردم سالارانه دعوت می کنم و از آنها ملتمسانه می خواهم ازمتشنج شدن فضا و سواستفاده افراد سودجو و مغرض جلوگیری نمایند.همکاران محترم بهترمی دانند که تمام اظهارنظرها و دیدگاه هایمان از چشم تیزبین مردم مغفول نخواهد ماند و بر آینده این شهر تاثیرگذارخواهدبود.

همانگونه که خدمتتان عرض کردم در این چند روز بعضی از اعضاء محترم هجوم بی رحمانه ای به شهردار متعهدوخدوم شهر اهواز داشته اند.همکاران محترم می خواهم به شما زحمات ایشان را در این مدت یادآورد شوم ، تا شاید مصداق ایه شریفه قرآن کریم باشد که می فرماید (فذکر ان الذکر لینفع المومنین).

ایشان در این مدت یک آرامش قابل قبول در بدنه شهرداری بوجود آورده اند و برای اعتلای عزت و سربلندی شهرداری و پرسنل زحمتکش آن آبروی خویش را گرو گذاشته اند و از هیچ کوششی در جهت تسریع در پروژهای عمرانی کوتاهی نکرده اند.پروژههایی که اگر با تایید و حمایت ما توام باشد ان شاءالله در آینده ای نزدیک گره های کور ترافیکی شهر را حل خواهد نمود و از بحران پیشروی که علایم هشدار دهنده آن از چشم شهرداران قبل غافل بود جل خواهد نمود که این امر نیازمند حمایت و نظارت مستمر ما را می طلبد.

متاسفانه بعضی از همکاران ملاحظات و ارشادات ایشان را مبنی بر حمایت یک جانبه از یکی از کاندیداها تلقی کرده اند.ولی غافل از آن بودند که ایشان شهردار تمامی ما هستند و همیشه برای شنیدن نظرات و پیشنهادات و حتی انتقادات ما همکاری چشم گیری داشته اند که اگر سابقه تعامل ایشان را با شورای فعلی با دیگر همترازانش بسنجیم اصلا قابل مقایسه نیست و هیچ وقت سعی نکردند که از شورای شهر و اعضاء محترم عبور کنند.

لذا بنده فقط خواستم در پیشگاه خدا وند منان و در این مکان محترم هم به خود و شما بزرگواران و مردم شریف یادآور زحمات ایشان باشم و از ظلم وارد شده به ایشان تبری جسته و خواستار دلجویی از اقای موسوی شوم.البته گفته های بنده نافی نظارت مستمر بر عملکرد ایشان و مجموعه تحت امرشان نخواهد بود.

باشدکه موضعگیری اخلاقی اینجانبه حمل برجانبداری نشودوتفسیری فراتر ازحد وحدود واقعی اش بخود نگیرد.

ابتسام الباجی- عضو شورای شهر اهواز 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۴
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
comment
0
0
comment آن عضو ی كه در خصوص حقوق مساوری زنان سخن می گوی پیشنهاد می شود کمی هم دغدغه بانوان شاغل در شهرداری اهواز و رسیدگی به وضعیت حقوقی انان در قیاس با مردان داشته باشند.
comment
دلسوز شهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
comment
0
0
comment اينجانب به عنوان يك شهروند كه از تمام قضاياي شورا وشهر در جريانم از دوستان شورايي ميخواهم تجربه شوراي سوم را تكرار نكنند وبه اصل مديريت كه ثبات درمديريت است روي بياورند تا بتوانند با همگامي با شهردار وعوامل شهرداري كارنامه ء قابل قبولي از خود بجاي بگذارند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
comment
0
0
comment مردم خیلی روشن هستن!
comment
ناشناس
|
United States
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
comment
0
0
comment ،مردم یعنی شما را انتخاب کردند که یعنی شما نظر بدهید نه کسی دیگر...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار