شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۴
دومین جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آبادان بار دیگر به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در جلسه از رسمیت افتاد و نتیجه‌ای در برنداشت.

دومین جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آبادان بار دیگر به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در جلسه از رسمیت افتاد و نتیجه‌ای در برنداشت.

این جلسه عصر امروز با حضور هشت عضو اصلی، نماینده فرمانداری ویژه و اصحاب رسانه در محل سرسرای اجتماعات شورای اسلامی شهر و به طور غیرعلنی برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان که قصد نداشت تا خبرنگاران را بیش از این معطل آمدن اعضای غایب جلسه بگذارد اظهار کرد: امروز دومین جلسه شورای انتخابات هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر است که امید می‌رود تا جلسه به حد نصاب برسد تا انتخابات به طور قانونی برگزار شود.

فرشید بهشتی افزود: تمام اعضا نمایندگان منتخب مردم هستند و می‌توانند جزو این هیئت رئیسه باشند، افراد با یکدیگر فرقی ندارند.

وی با اشاره به اینکه شورا متکی به فرد نیست عنوان کرد: شورای اسلامی شهر نهادی اجتماعی است که تصمیمات آن بر اساس تصمیمات جمعی اعضا گرفته می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: اگر کارکرد شورا خوب و یا بد بوده است، این حاصل کار مجموعه 13 نفری اعضا است که تعهداتشان را به انجام رسانده و یا قدری در انجام آنها کوتاهی کرده‌اند.

بهشتی یادآور شد: اینکه جلسه شورا به طور علنی و یا غیرعلنی و با حضور خبرنگاران برگزار شود و یا نشود به نظر اکثریت اعضا بستگی دارد.

وی ادامه داد: از آنجایی‌که آگاهی یافتن مردم از چگونگی فعالیت‌ها و کارهای اعضای شورا به عنوان نمایندگان منتخب آنان حق مسلم آنان است پس سعی خواهیم کرد تا از این پس جلسات تا حد امکان با حضور خبرنگاران برگزار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان از محدودیت فضا به عنوان یکی از دلایل اصلی عدم برگزاری جلسات به صورت علنی نام برد و گفت: برای رفع این مشکل به زودی عملیات احداث ساختمان جدید شورا که البته دو منظور نیز هست در محل بلوار ساحلی بهمن‌شیر آغاز می‌شود.

بهشتی افزود: این ساختمان همچنین مشکل شهرداری آبادان در زمینه نداشتن سالن خاص برگزاری برنامه‌هایش را مرتفع می‌سازد.

وی اظهار کرد: جلسه مذکور به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا برای برگزاری انتخابات هیئت رئیسه جدید شورا، به روز چهارشنبه هفته جاری 19 شهریورماه جاری موکول شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار