اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از پذیرش 1774 دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه در سال 93 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر عبدالرحمن راسخ در این خصوص اظهار داشت: از این تعداد، 1537 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 237 نفر در مقطع دکتری پذیرفته شده اند.
به گفته وی، از 1537 نفر پذیرفته شده کارشناسی ارشد امسال، 810 نفر دختر و 727 نفر پسر هستند. همچنین 108 نفر از پذیرفته شدگان دکتری را دختر و 130 نفر را پسر تشکیل می دهند.
دکتر راسخ با اشاره به آمار تفکیکی توزیع پذیرفته شدگان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری در دانشکده ها، خاطرنشان کرد: دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران با پذیرش 282 دانشجوی کارشناسی ارشد و 34 دانشجوی دکتری بیشترین آمار پذیرش را در میان دانشکده ها دارد.
مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه یادآور شد: از میان پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد 916 نفر و از میان دانشجویان نو ورود دکتری 98 نفر ساکن خوزستان و بومی محسوب می شوند.
وی در خصوص زمان ثبت نام دانشجویان نو ورود تحصیلات تکمیلی گفت: نام نویسی از پذیرفته شدگان از طریق وب سایت دانشگاه به نشانی www.scu.ac.ir در روزهای 23 و 24 شهریور براساس حروف الفبا انجام می شود و متقاضیان از مراجعه حضوری برای ثبت نام خودداری نمایند. 
گفتنی است؛ هم اکنون بیش از 4 هزار دانشجو در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز مشغول به تحصیل هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار