اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
معاون مدیرکل تعاون:
معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به ثبت 12 هزار شرکت تعاونی در سامانه تعاون خوزستان گفت: هفت هزار تعاونی از این تعداد غیر فعال هستند که هرچه سریعتر تعیین تکلیف می شوند.

رضا میرانی افزود:درطرح شناسایی و بررسی تعاونی های راکد و غیرفعال، تعاونی های نیمه فعال به سمت فعال شدن و تعاونی های راکد به سمت انحلال یا تعیین تکلیف سوق می یابند.

وی تاسیس شرکت های تعاونی توسعه و عمران در شهرستان های خوزستان را یادآور شد و گفت: این شرکت های تعاونی متشکل از نیم درصد کل جمعیت هر شهرستان می باشند که در راستای تجمیع سرمایه های کوچک و انجام فعالیت های بزرگ گام بر می دارند.

معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان مهمترین هدف توسعه اقتصادی را ایجاد اشتغال و توسعه عمران شهری عنوان کرد و افزود: قانون تشکیل شرکت های تعاونی توسعه و عمران به فرمانداری ها و دستگاه های دولتی ابلاغ شده و بر اساس آن بیشتر پروژه ها به این تعاونی ها واگذار و درآمد حاصل به مردم باز می گردد.

وی گفت: امسال تسهیلات بانکی و اعتبارات بخش تعاونی ها بر اساس سود بانکی 20 درصد است، که برای فعالیت اقتصادی و تولیدی تعاونی ها مناسب نیست.

معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست هم اندیشی اعضای شرکت های تعاونی خرمشهر ، شرکت کرده بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار