اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷
 رییس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خوزستان متهم متواری ˈالف -قˈسرکرده باند چهار نفره سرقت های مسلحانه تحت عنوان مسافربر که از یک سال پیش تحت تعقیب قانونی بوده شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا پایگاه خبری پلیس دوشنبه سرهنگ'حفیظ الله خواجوی' در تشریح این خبر بیان داشت: به دنبال دستگیری اعضای باندی چهار نفره در آذر ماه سال گذشته که تحت عنوان مسافربر اقدام به سرقت پول، طلاجات و اشیاء قیمتی شهروندان می کردند، سرکرده این باند به نام 'الف -ق' از آن زمان تا کنون متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات ماموران آگاهی معلوم شد فرد متواری که از سارقان سابقه دار و حرفه ای نیز می باشد، بیش از هشت مخفیگاه مختلف را که اکثرا در نقاط حاشیه ای بودند به عنوان محل اختفای خود انتخاب و به شکلی مرموزانه جابه جا می شود که در ادامه با کنترل نامحسوس و استفاده از شگردهای پیچیده اطلاعاتی وی را در یکی از این نقاط شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ خواجوی با اشاره به انتقال متهم به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان بیان داشت: فرد دستگیر شده علاوه بر همدستی و شراکت در بیش از 10 مورد سرقت مسلحانه با سایر اعضای باند که در سال گذشته دستگیر شده بودند، به پنج فقره سرقت مسلحانه دیگر نیز اعتراف کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار