اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹
درخشان در پاسخ به این سؤال که آیا نگران حاشیه‌های پرسپولیس نیست گفت: به هر حال باشگاه تصمیم‌ گرفته است که من سرمربی باشم و من هم به درخواست آن‌ها لبیک گفته‌ام.
سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که با وضعیت فعلی این تیم نمی‌شود قول قهرمانی داد. او همچنین از همه پیشکسوتان پرسپولیس دعوت کرده است که به او کمک کنند.

به گزارش ایسنا، حمید درخشان سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از امضاء قرارداد با این باشگاه و دریافت حکمش گفت: امروز از من دعوت کرده‌اند که در جلسه هیات مدیره شرکت کنم و همین‌جا هم بحث سرمربی‌ شدنم مطرح شد. خدا شاهد است که پیش از این صحبتی با من نشده بود و همه چیز امروز اتفاق افتاد.

وی در ادامه با رد این خبر که او سرمربی موقت پرسپولیس است گفت: تلاش می‌کنیم که با برنامه‌های خوب مشکلات تیم را مرتفع کنیم اما برای این کار به زمان نیاز داریم که ان‌شاء‌الله این زمان را از هواداران می‌گیریم.

درخشان در پاسخ به این سؤال که آیا نگران حاشیه‌های پرسپولیس نیست گفت: به هر حال باشگاه تصمیم‌ گرفته است که من سرمربی باشم و من هم به درخواست آن‌ها لبیک گفته‌ام.

وی درباره دستیارانش نیز گفت: در یکی دو روز آینده درباره این مساله تصمیم‌گیری می‌کنیم و کم کم کادر فنی را تشکیل می‌دهیم.

در ادامه خبرنگاری از درخشان پرسید که آیا به هواداران قول قهرمانی می‌دهد یا خیر؟ سرمربی جدید پرسپولیس پاسخ داد: شما ببینید که تیم در چه وضعیتی است. مثلاً اگر فرکی چنین قولی به هواداران سپاهان داده است باید ببینیم که وضعیت سپاهان با ما فرق دارد البته ما بازیکنان خوبی داریم ولی باید تیم تقویت شود.

به گزارش ایسنا، گفته می‌شود که به‌دلیل تخطی پرسپولیس از قانون سقف بودجه قرارداد درخشان در سازمان لیگ ثبت نخواهد شد.

وی در این‌باره گفت: در این زمینه اطلاعی ندارم و فقط می‌دانم که امروز باشگاه به من حکمی داده که بر اساس آن سرمربی پرسپولیس هستم. اگر برای ثبت این قرارداد مشکلی وجود داشته باشد باشگاه آن را مرتفع می‌کند. خواست من این است که به تیم کمک کنم و مسئولان باشگاه هم قول داده‌اند که هرچه می‌خواهند تهیه کنند.

درخشان در ادامه درباره برنامه‌اش برای خروج پرسپولیس از بحران گفت: باید برنامه مدون و خوبی داشته باشیم تا به‌تدریج از بحران خارج شویم. به یکباره نمی‌توان از بحران خارج شد. این کار مستلزم کمک همه اعضای هیات مدیره و دوستان پرسپولیس است. ما فعلاً کمی مشکل فنی و آمادگی جسمانی داریم.

درخشان درباره موضع قدیمی‌های پرسپولیس در قبال سرمربی‌ شدنش در این تیم گفت: همه پیشکسوتان تاج سر من هستند و هرچه بگویند به‌دیده منت می‌پذیرم. آن‌ها اگر پرسپولیس را دوست دارند باید به ما کمک کنند.

به گزارش ایسنا، پس از انتخاب درخشان به‌عنوان سرمربی پرسپولیس محمد مایلی‌کهن در گفت‌و گویی ابراز نگرانی کرد که «دست دلال‌ها در پرسپولیس بازتر شود». درخشان در واکنش به این حرف گفت: مایلی‌کهن یکی از بزرگان پرسپولیس و برای من قابل احترام است. او هرچه بگوید به روی چشم من جا دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: برای شروع کارم در پرسپولیس از همه بزرگان این تیم و به‌ویژه علی‌ پروین اجازه می‌گیرم. اگر فرصتی وجود داشته باشد برای این کار از علی دایی هم اجازه خواهم گرفت. دوست دارم همه بزرگان پرسپولیس کنار من باشند و چه در تیم سمت داشته باشند یا نه به ما کمک کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار