شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
مدیرکل تعاون خوزستان:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان در ادامه بیان داشت: تعاونی های استان سهم 15 درصدی در بخش کشاورزی دارند، تعاونی ها در بالا بردن ظرفیت استان نقش بسیار مهی دارند.صفایی افزود: کسب و کارهای کوچک را در قالب تعاونی ها می توان گسترش دارد و اقتصاد خوزستان را رونق بخشید.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان گفت: از مجموع 12 هزار تعاونی در استان خوزستان پنج هزار تعاونی غیرفعال است.

هوشمند صفایی اظهار داشت: در استان 12 هزار تعاونی وجود دارد که هفت هزار تعاونی فعال و پنج هزار تعاونی غیر فعال هستند، تولیدات تعاونی های فعال در استان از نظر کیفی در سطح کشور برتر هستند.

وی گفت: خوزستان تعاونی های صیادان و مرزنشنین دارد که این گونه تعاون یدر کل کشور وجود ندارد، سهم تعاونی ها در استان در ایجاد اشتغال 20 درصد است همچنین سهم تعاونی های استان در صادرات 15 درصد است که مقرر شده است این میزان صادرات تا 25 درصد تا پایان امسال افزایش یابد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان در ادامه بیان داشت: تعاونی های استان سهم 15 درصدی در بخش کشاورزی دارند، تعاونی ها در بالا بردن ظرفیت استان نقش بسیار مهی دارند.

صفایی افزود: کسب و کارهای کوچک را در قالب تعاونی ها می توان گسترش دارد و اقتصاد خوزستان را رونق بخشید.

وی یکی از راه های تقویت تعاونی ها را ترویج فرهنگ تعاونی ها عنوان کرد و افزود: رونق تعاون نیازمند ترویج فرهنگ تعاون است و تحقق اقتصاد مقاومتی با کمک تعاونی ها میسر است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار