اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
هادی خوش سیما در ستون ویژه های فرهنگ جنوب نوشت : 

خنجری که در قلب عضو شورا فرو رفت /کلاهی که بر سر شورا نرفت ! 

مثل اینکه ناف شورا را با حاشیه بریده اند و حواشی گوناگون از اولویت مردم و منافع شهر سبقت گرفته است. درگیری برخی اعضا با هم، قهر خبرنگاران و چانه زنی بر سر ریاست و ... از جمله اخباری ست که از شورا بر روی خروجی رسانه ها قرار گرفته است. البته ناگفته نماند که همدلی اعضای شورا در برخی موارد از جمله لزوم دوری از حاشیه، پرهیز از جلسات شبانه و حفظ جایگاه شهردار و ... را باید ستود. در نشست اخیر شورای شهر برخی موارد مطرح شد که بی هیچ قضاوتی در ذیل می آید : 

دوری از هیاهو : ناجی سواری عضو شورای شهر در این نشست خلاصه کلامش این بود که باید از از هیاهو، فشار و تحکم دوری گزینیم و نگذاریم حواشی شورای شهر مردم را ناامید کند.

دفاع زنانه از جایگاه زنان : دفاع زنانه از جایگاه زنان پایه و اساس سخنان زیبا صالح پور بود. وی گفت که آقایان شورا به کاندیداتوری برای ریاست روی خوش نشان نمی دهند. آن ها می گویند شما فرد با تجربه و توانمندی هستید اما باید بپذیرید که این مسئولیت برای یک زن مناسب نیست...! این حرف از هر چیزی برای من زجرآور تر بود! صالح پور این را هم گفت که من بعنوان یک زن که بالاترین رای مردمی را در انتخابات شورا به خود اختصاص داده ام از این حرف قلبم  به درد آمد و گویی خنجری در آن فرو کرده اند ! 

وی گفت که مگر فراموش کردیم که در دولت قبلی، وزارت بهداشت به دست زنی به نام مرضیه وحید دستجردی سپرده شده بود؟ با این دیدگاهی که شما آقایان دارید از این پس با بانوانی که از آنها رای می خواهید صادق باشید و به آنها بگویید که ما از شما رای می خواهیم اما هیچ گاه برای مدیریت قبولتان نداریم.

کلاهی که بر سر شورا نرفت ! 
فریب و دغل کاری در همه جا هست و شورا نیز از آن بی نصیب نمانده است. ماجرا از این قرار است که فردی با یک دست نوشته (که البته مشخص نیست از سوی چه ارگانی بوده) برای مساعدت مالی به سبزعلی عضو شورای شهر مراجعه می کند و ایشان نیز موافقت خود را برای پرداخت اعلام می کند. پس از چند دقیقه فردی دیگر با همان دست نوشته برای کمک مالی مراجعه می کند.

کاشف بعمل می آید که 7 نفر دیگر هم همین نامه را با همان دست خط در اختیار دارند. این موضوع موجب می شود تا مراتب پیگیری شود و از کلاهی که می خواست بر سر شورا برود جلوگیری شود. البته هوش و حواس اعضای شورا در همه مسائل باید شش دانگ جمع باشد تا خدای ناکرده با حواشی های به وجود آمده کلاه گشادتری سرشان نرود... ( العاقل یکفی بالاشاره...)
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار