اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
 سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید با توجه به اتفاقات روز گذشته پرسپولیس، نمی‌داند آنالیزی که از این تیم انجام داده به کارش می‌آید یا نه.
 
عبدالمجید باقری‌نیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر گفت: برای ما به عنوان تیمی که تازه به لیگ برتر آمده، همه بازی‌ها سخت است. با توجه به اتفاقات رخ داده در پرسپولیس، بازی با این تیم از هر بازی دیگری برای ما سخت‌تر شده است. اصلا نمی‌دانم آنالیزی که از پرسپولیس داشته‌ایم به کارمان می‌آید یا نه. این مساله ما را دچار مشکلاتی می‌کند. با این همه فکر می‌کنم تیم ما به اندازه کافی انگیزه دارد و امیدوارم مثل هفته قبل یک بازی خوب و با کیفیت ارائه کنیم و بتوانیم از موقعیت‌هایمان برخلاف بازی‌های قبلی استفاده و با امتیاز برگردیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش را ضعیف بسته است؟ بیان کرد: قطعا همه شما عزیزان کارشناسید. برای جمع کردن یک تیم خوب در شهرهای دور ما مشکلاتی داریم که تیم‌ها در شهرهای بزرگ ندارند. تیمی که الان داریم، 90 درصدشان لیست سوم و چهارم ما هستند. ما با خیلی‌ها صحبت کردیم اما آن ها می‌گفتند شهر دور است یا از نظر مالی مبلغ بیشتری می‌خواستند و ما را همراهی نکردند. ما هم خیلی دلمان می‌خواست که بازیکنان تعیین کننده داشته باشیم. بازیکن برزیلی هم دیروز با ما تمرین کرد و آماده نیست.
 
سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که این دیدار آخرین فرصت اوست؟ اظهار کرد: به دلیل مشکلاتی که داریم و حل نشده من هفته قبل استعفا دادم. اگر مرفاوی جای من بیاید من خوشحال می‌شوم. ما مربی حرفه‌ای هستیم و یک روز هستیم و یک روز نیستیم. اگر کسی می‌تواند به تیم شهر من کمک کند، من خوشحال می‌شوم بیاید. من بدون هیچ توقعی این کار را می‌کنم و از تیم کنار می‌روم.
 
باقری‌نیا در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تیمش برای بازی فردا محروم یا مصدومی دارد یا نه؟ گفت: خوشبختانه همه بازیکنانمان را داریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار