شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۹

عضو شورای شهر شوشتر الگویی برای قبرستان‌های شوشتر وجود ندارد و همین امر مشکلات زیادی در قبرستان‌های شوشتر ایجاد کرده است.

به گزارش فارس ، امیر رسولی در جلسه مشترک شورای اسلامی شهر شوشتر با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان اظهار داشت: شهرستان شوشتر دارای سه قبرستان است ولی الگوی مناسبی برای این قبرستان‌ها وجود ندارد و منظر این قبرستان‌ها تنها سیمای بسیار نازیبایی در سطح شهر ایجاد کرده است.

وی با اشاره به مشکلات معماری موجود در قبرستان‌های شوشتر افزود: این قبرستان‌ها در شوشتر از داشتن فضای سبز مناسب و امکانات اولیه بی‌بهره‌اند.

رسولی با اشاره به اینکه باید برای همسان‌سازی قبرستان اقداماتی انجام شود، تأکید کرد: همسان‌سازی قبور در سطح شهرستان شوشتر از نیازهای اولیه‌ای است که باید در این مکان‌ها پیگیری شود و در این باره باید اقدامات جدی با استفاده از نظر کارشناسان امر انجام شود.

این عضو شورای شهر اسلامی شهر شوشتر تأکید کرد: شهرستان شوشتر شهری کارگری است و باید در راستای کاهش قیمت قبر در سطح قبرستان‌ها اقداماتی انجام شود و در این باره منتظر اقدامات آتی هستیم.

وی افزود: هزینه فروش قبر در قبرستان‌های شوشتر باید برای رفع مشکلات این مکان‌ها هزینه شود و در این باره برخی از مشکلات در دستور کار سریع اداره اوقاف قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهر شوشتر باید بیشتر و نقش اداره اوقاف و امور خیریه در این باره باید پررنگ‌تر شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار