اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
علیرضا رحیمی در صحبت‌هایی صریح و تند نسبت به حمیدرضا سیاسی واکنش نشان داد و گفت او نوکری کس دیگری را می‌کند.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های حمیدرضا سیاسی، رییس هیات مدیره این باشگاه با بیان اینکه چرا سرپرست جدید باشگاه درخصوص اتفاقات اخیر پرسپولیس صحبت نمی‌کند، اظهار کرد: این موضوع قدرت حمیدرضا سیاسی را نشان می‌دهد و من خدا را دارم در حالی که شما فقط پول دارید.

وی ادامه داد: آقای منتقمی هر روز علیه باشگاه صحبت می‌کردند و دیدید که چگونه پاداش‌شان را هم گرفتند. صحبت‌های حمید درخشان را نیز پس از این اتفاقات دیدیم که چگونه صحبت می‌کردند.

رحیمی تاکید کرد: اگر شما نامه برکناری من را امضا کرده‌اید و در اختیار دارید پس چرا به مردم نشان نمی‌دهید؟

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس که بر روی خط برنامه ورزش و مردم آمده بود، با انتقاد شدید از بهرام شفیع اظهار کرد: آیا درست است که سیاسی را بیاورید و با وقتی که به او داده‌اید علیه من صحبت کند، در حالی که تنها یک و نیم دقیقه برای صحبت‌های من وقت بگذارید؟

رحیمی که به شدت عصبانی بود، خطاب به رییس هیات مدیره پرسپولیس گفت: آقای سیاسی آیا من ساعت 10 چهارشنبه در باشگاه پرسپولیس بودم یا خیر؟ که در این زمان سیاسی پاسخ داد: بله.

رحیمی ادامه داد: اگر من ساعت 10 چهارشنبه در باشگاه بودم، شما با اجازه چه کسی قبل از آن با حمید درخشان وارد مذاکره شده بودید، در حالی که من به عنوان مدیرعامل بر سر جایم بودم و فعالیتم را می‌کردم.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: شما نوکری کس دیگری را می‌کنید اما من خدا را دارم و مطمئن باشید مردم قضاوت خواهند کرد. من جایی که لازم باشد حرفم را می‌زنم و هر زمان که ضرورت داشته باشد، صحبتم را خواهم کرد. شما تصور می‌کنید که قدرتمند هستید اما مطمئن باشید که قدرت من از شما بیشتر است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار