اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۲
سیاسی افزود: پرسپولیس در هفته‌های اخیر یک روند نزولی داشت و نتیجه بازی تراکتورسازی هم در این تصمیم بی‌تاثیر نبود چرا که توقع هواداران، تحولی را طلب می‌کرد و ما آن را در هیات مدیره مطرح کردیم و بنا بر این تصمیم به چند گزینه رسیدیم که آقایان خاکپور، فرکی، کرانچار و درخشان جزو این گزینه‌ها بودند که در نهایت با درخشان به توافق نهایی رسیدیم.
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درخصوص وقایع اخیر این باشگاه که منجر به برکناری علی دایی و علیرضا رحیمی و نیز روی کار آمدن، حمید درخشان و بهروز منتقمی شد، توضیح داد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا سیاسی در پاسخ به اینکه حذف رحیمی به عنوان مدیرعامل و نیز حذف علی دایی به عنوان سرمربی از تصمیم‌های هیات مدیره بود یا اینکه شما به عنوان رییس این هیات تصمیم به این تغییر گرفتید اظهار کرد: مسئولیت هیات مدیره با من نیست و من نیز عضوی از این هیات هستم و رییس هیات مدیره صرفا اداره جلسات را بر عهده دارد و در تصمیم‌گیری‌ها نیز یک رای بیشتر ندارد. این تصمیمی بود که هیات مدیره گرفت و من به عنوان رییس هیات به سایر قسمت‌ها ابلاغ کردم.

وی در پاسخ به اینکه آیا شما به علیرضا رحیمی گفته بودید در صورتی که تصمیم هیات مدیره مبنی بر برکناری علی دایی را نپذیرد خودش نیز برکنار می‌شود، گفت: علیرضا رحیمی از مدیران بسیار خوب است. صرف اینکه ممکن است یک اختلافی با ایشان داشته باشیم، در مورد علی دایی نیز با توجه به نتایجی که در چند هفته گذشته کسب کرده بودیم، تصمیم گرفتیم شوکی را به تیم وارد کنیم.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: جلسه در ساعت 12 تشکیل شد و علیرضا رحیمی به دلیل کاری که داشتند در جلسه حضور نیافتند. دو نفر دیگر از اعضا نیز به دلیل اینکه تهران نبودند، در جلسه حضور نداشتند که پس از تصمیمی که اعضا درخصوص برکناری علی دایی گرفتند به صورت مستقیم با آن‌ها تماس گرفتیم و موضوع را به اطلاع رساندیم که می‌خواهیم کادر جدیدی را به جای کادر قدیمی باشگاه بیاوریم.

سیاسی افزود: پرسپولیس در هفته‌های اخیر یک روند نزولی داشت و نتیجه بازی تراکتورسازی هم در این تصمیم بی‌تاثیر نبود چرا که توقع هواداران، تحولی را طلب می‌کرد و ما آن را در هیات مدیره مطرح کردیم و بنا بر این تصمیم به چند گزینه رسیدیم که آقایان خاکپور، فرکی، کرانچار و درخشان جزو این گزینه‌ها بودند که در نهایت با درخشان به توافق نهایی رسیدیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا نباید مدیرعامل در جلسات هیات مدیره حضور داشته باشد و به صورت مستقیم از وقایع و تصمیم‌های هیات مدیره مطلع شود، اظهار کرد: پس از خروج استیلی نمی‌توانستیم یک نفر را به جای ایشان بیاوریم و وزارت ورزش به من اعلام کرد که رحیمی با حفظ سمت مدیرعاملی از هیات مدیره باشگاه خارج شود.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه این اتفاقات حذف پله، پله و تدریجی رحیمی از باشگاه پرسپولیس بود یا خیر اظهار کرد: بله، حذف رحیمی یک مرتبه نبود و قطعا تدریجی اتفاق افتاد.

سیاسی افزود: بایدی برای حضور رحیمی در جلسات هیات مدیره باشگاه نبود و اگر مدیرعامل عضو هیات مدیره نباشد بر اساس تشخیص هیات مدیره است که مدیرعامل در جلسه حضور داشته باشد یا خیر. ما تصمیم‌مان را بر تغییر قطعی کرده بودیم و بر روی درخشان به نتیجه رسیدیم و من به عنوان رییس هیات مدیره باید این موضوع را به رحیمی اعلام می‌کردم و چون می‌دانستم او با برکناری دایی مخالف است تصمیم گرفتیم که رحیمی را نیز برکنار کنیم.

وی ادامه داد: صبح چهارشنبه در باشگاه پرسپولیس با رحیمی صحبت کردم و گفتم که این تصمیم مصوبه هیات مدیره است و لازم‌الاجراست و در صورت عدم موافقت با این تصمیم، این اتفاق به عنوان سرپیچی از دستور هیات مدیره تلقی می‌شود و شما برکنار می‌شوید اما اگر قبول کنید می‌توانید به کار خود ادامه دهید که آقای رحیمی گفتند می‌خواهند به امامزاده صالح بروند و تا عصر به من خبر می‌دهند که در نهایت به من اعلام کردند برکناری دایی را به او ابلاغ کنیم. ما نیز به رحیمی گفتیم که برکناری دایی را به او ابلاغ کند و نگرانی دایی نسبت به قراردادش را برطرف کند.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: پس از این اتفاقات فهمیدیم که رحیمی دیگر قصد ندارد به باشگاه بیاید، بنابراین حکم آقای منتقمی را زدیم و گفتیم که مسائل را پیگیری کند. پس از این اتفاقات و زمانی که به ورزشگاه رفتیم دیدیم که جو ورزشگاه ملتهب است و قبل از اینکه شوک به تیم برسد، به هواداران رسیده بود و اعلام کردند که نحوه برکناری علی دایی درست نبوده است و حرف‌شان در این زمینه صحیح بود.

سیاسی درباره عدم برخورد صحیح با علی دایی و نادرست بودن برکناری او اظهار کرد: علی دایی ورزشکار و اسطوره ماست، بنابراین از او عذرخواهی می‌کنم. 


برچسب ها: سیاسی ، خاکپور
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار