اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۷
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال
تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر توانست اولین پیروزی خود را به دست آورد
تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر توانست اولین پیروزی خود را به دست آورد.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال خوزستان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال عصر امروز از ساعت 18 و 45 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام قم با حضور حدود 70 تماشاگر آغاز شد که شاگردان مرفاوی در قم توانستند با یک گل در پایان نیمه نخست به برتری برسند.

احمد حسن‌زاده در دقیقه 6 برای صبا گلزنی کرد و میثم مجیدی در دقیقه 59 گل تساوی‌بخش استقلال خوزستان را به ثمر رساند. ضربه پنالتی حسن‌زاده در دقیقه 69 به تیرک دروازه استقلال خوزستان خورد و به بیرون رفت. شاگردان عبدالله ویسی در ادامه توانستند توانست توسط ایمان باصفا در دقیقه 79 به گل دوم دست یابند و اولین برد خود را در چهاردهمین دوره لیگ برتر کسب کنند. پیش از این هم ذوب‌آهن توانست اولین برد خود را در این لیگ مقابل پیکان به دست آورد.

قضاوت این دیدار برعهده تورج حق‌وردی بود. وی به محمدامین آرام‌طبع و جلال‌الدین علی‌محمدی از صبا و روح‌الله سیف‌اللهی از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

صبای قم: مهرداد طهماسبی، مسعود حق جو، هادی شکوری، ابوالفضل ابراهیمی، محسن بیات، آمبونو آچیله، حسین بادامکی( مارکو اوره لیو 82)، ایوب کلانتری، جلال الدین علیمحمدی، احمد حسن‌زاده و محمدامین آرام طبع
سرمربی: صمد مرفاوی

استقلال خوزستان: سومایدا دیاکیته، مجید حیدری، محمد طیبی، موسی کولیبالی، عبدالهادی خنیفر، میثم مجیدی، میثم دورقی( ایمان باصفا45) ، رضا کاردوست، لامین دیاوارا، روح الله سیف اللهی و مهدی مومنی
سرمربی: عبدالله ویسی 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار