در شرکت لوله سازی اهواز علاوه بر اشتغال ایجاد شده در سالهای گذشته هم اکنون با احداث کارخانه اسپیرال اشتغال خوبی در استان ایجاد می شود و همین امر می طلبد از این شرکت حمایت جدی بعمل آید . "> بزرگترین موانع موجود بر سر راه شرکت لوله سازی اهواز
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۳

در شرکت لوله سازی اهواز علاوه بر اشتغال ایجاد شده در سالهای گذشته هم اکنون با احداث کارخانه اسپیرال اشتغال خوبی در استان ایجاد می شود و همین امر می طلبد از این شرکت حمایت جدی بعمل آید .

شوشان : سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان از شرکت شرکت لوله سازی اهواز بازدید کرد. به گزارش شوشان ، در این بازدید سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان با بیان اینکه تولید باید به خودکفایی بینجامد ، گفت : در حال حاضر تمامی شرایط و پتانسیل لازم جهت توسعه امر تولید و اشتغال در شرکت لوله ساز ی اهواز فراهم است ، بنابراین باید تمامی موانع از قبیل تأمین مواد اولیه و کویل از پیش روی این شرکت برداشته شود . امیر حسین نظری که در جریان بازدید از واحدهای مختلف شرکت لوله سازی اهواز سخن می گفت اظهار داشت : وقتی از طرحی صنعتی بازدید می کنیم و نوآوری و خلاقیت ها در امر تولید را از نزدیک می بینیم احساس غرور و بالندگی می کنیم چرا که این حرکت ها هر روز ما را از وابستگی دور می کند .

وی ادامه داد : در شرکت لوله سازی اهواز علاوه بر اشتغال ایجاد شده در سالهای گذشته هم اکنون با احداث کارخانه اسپیرال اشتغال خوبی در استان ایجاد می شود و همین امر می طلبد از این شرکت حمایت جدی بعمل آید .

وی افزود : طی بازدید خود از کارخانه های تولید لوله در سایزهای مختلف و کارخانه های پوشش شاهد پتانسیل بسیار وسیعی در این شرکت بودم . بنابراین ظرفیت های موجود اعم از تجهیزات و نیروی انسانی متخصص بیانگر اینست که این شرکت می تواند در سه شیفت اقدام به تولید نماید اما متأسفانه بدلیل نبود مواد اولیه  و کویل هم اکنون این امکان میسر نیست .

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان با تأکید بر ضرورت حمایت از صنایع استان بویژه شرکت لوله ساز ی اهواز خاطر نشان کرد : سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان با تمام وجود تأمین مواد اولیه و همچنین تخصیص ارز دولتی به این شرکت را پیگیری خواهد کرد تا انشاءالله شاهد پیشبرد امر تولید و اشتغال در این واحد صنعتی و سایر صنایع استان باشیم .

نظری در ادامه به طرح توسعه و احداث کارخانه لوله سازی در منطقه آزاد اروند اشاره کرد و بیان داشت : وجود این شرکت با توجه به مجاورت آن با عراق بسیار حیاتی است ، با توجه به روابط خوب کشورمان با عراق و فراهم بودن شرایط عمران در عراق راه اندازی این کارخانه در منطقه آزاد اروند علاوه بر تأمین نیازهای داخلی می تواند جهشی در امر تولید داخلی و تسخیر بازار عراق به شمار آید .

وی کیفیت کالا و قیمت تمام شده را دو مقوله مهم در امر تولید دانست که در صورت مدیریت صحیح می تواند به تصاحب بازارهای کشورهای همسایه و امر صادرات بینجامد .

طی این جلسه همچنین مدیرعامل لوله سازی اهواز توسعه تولید و امر اشتغال و حرکت در مسیر خودکفایی را از مأموریت های مهم شرکت متبوع خود برشمرد و اظهار داشت : با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به تولید داخلی و نامگذاری امسال به سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی لوله سازی اهواز به عنوان پیشگام در تحقق این امر گام های مهمی برداشت که از جمله آن می توان به اخداث کارخانه اسپیرال ( لوله های قطور ) و صرفه جویی های ارزی و ریالی در ساخت برخی تجهیزات آن اشاره کرد .

مهندس علیرضا کاظمی ادامه داد : یکی دیگر از اقدامات مهم و مثبت آغاز عملیات اجرای لوله سازی اروند است که باتوجه به قرارگرفتن در منطقه آزاد اروند و استفاده از معافیت مالیاتی و مجاورت با عراق فرصت بسیار خوبی برای رونق تولید ملی و اشتغال در منطقه و استان ایجاد می کند .

وی در ادامه موانع پیش روی این شرکت در مسیر پیشبرد تولید را یادآور شد و گفت : در حال حاضر نبود مواد اولیه از جمله ورق عریض و کویل و تخصیص ارز دولتی را بزرگترین موانع موجود بر سر راه شرکت لوله سازی اهواز است و همین امر موجب شده علیرغم وجود پتانسیل و ظرفیت لازم جهت استمرار تولید در سه شیفت کاری نتوانیم در سه شیفت فعالیت کنیم ،  بنابراین از مسئولان و متولیان امر انتظار می رود که در این زمینه از لوله سازی اهواز حمایت نمایند .


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار