اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که باجعل فیش بانکی، مبلغ 250 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.
سرهنگ علیرضا مرزبانی گفت: در پی وصول یک فقره پرونده از کلانتری 13 شهرستان کرمانشاه مبنی برکلاهبرداری از یکی ازشرکت های مواد شوینده در اصفهان با جعل فیش بانکی، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مدیر عامل یک شرکت مواد شوینده در اصفهان با طرح شکایتی اعلام کرد فردی با شرکت تماس گرفته و ضمن معرفی خود، درخواست خرید 10 تن انواع مواد شوینده راداشته و قبض واریز مبلغ کالا را نیز به ارزش 25 میلیون تومان فاکس نموده و چون که ایام، مصادف با تعطیلات بوده امکان بررسی فیش واریزی ازطریق بانک میسر نشد و مواد شوینده با یک دستگاه کامیون به کرمانشاه ارسال شد، اما پس از بررسی متوجه جعلی بودن فیش بانکی شدم.

رئیس پلیس آگاهی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی بلافاصله ماموران با راهنمایی راننده کامیون به محل تخلیه کالا مراجعه اما اثری از کالای تخلیه شده و فرد مورد ادعا نبود که در ادامه باتحقیقات گسترده و تیزهوشی پلیس فردکلاهبردار شناسایی و دریک اقدام ضربتی دستگیر شد.

این مقام مسئول بیان داشت: در ابتدا متهم منکر هرگونه بزه انتسابی بود ولی با ارائه مدارک و مستندات و مواجعه حضوری با راننده کامیون حمل کننده کالا به جعلی بودن فیش بانکی و کلاهبرداری از شاکی اعتراف و بیان داشت مواد شوینده را بلافاصله به تهران منتقل و به فرد ناشناسی فروخته و قادر به معرفی خریدار اموال مسروقه نمی‌باشد.

مرزبانی در پایان تصریح کرد: متهم به همراه پرونده تشکیل شده جهت صدورحکم به مرجع قضائی معرفی شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار