اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
تهران-ایرنا-نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: با بیان اینکه موج سوال و استیضاح از وزرا را در راه داریم گفت: نمایندگان باید مقدورات و امکانات دولت را در نظر بگیرند و سپس اگر مشکلی دیدند اقدام کنند
محمدرضا تابش: موج سوال و استیضاح از وزرا را  در راه داریم
به گزارش ایرنا محمدرضا تابش در جمع مردم اردکان با اشاره به استیضاح وزیر علوم تصریح کرد:هنوزیکسال از کار دولت نگذشته یکی از فرهیخته ترین، عالمترین ودانشمندترین اعضاء کابینه را از دولت گرفتیم! و موج سوال و استیضاح که هم وقت گیر است و هم وزرا را در مجموعه تضعیف می کند، در راه داریم. 

عضو هیات امنای دانشگاه علم و صنعت گفت:اجازه بدهیم وزرا کارکنند و مقدورات و امکانات و اختیارات دولت را در نظر بگیریم سپس اگرمشکلی دیدیم اقدام کنیم.

وی ادامه داد: مردم آمده اند در یک انتخابات پرشور ؛به فردی رای داده اند که شعارها و برنامه هایش مورد قبول آنها بوده است و ما به عنوان نماینده ملت باید به تفکری که مردم به آن رای داده اند احترام بگذاریم و رییس جمهور را در پیاده کردن برنامه ها و تحقق شعارهایش همراهی کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:تفکری که با رای مردم بر سر کار آمده ،تفکری است که معتقد به آزادی بیان است ومی خواهد جو امنیتی درجامعه حاکم نباشد، و بر این باور است که چرخ انرژی هسته ای بچرخد،چرخ زندگی مردم هم بچرخد.

تابش با اشاره به اینکه دکتر روحانی آمده با سعی وتلاش فراوان تحریم ها را بشکند و مشکلات اقتصادی کشور و معیشتی مردم را کم کند، گفت:حالا اگر ما بخواهیم کارشکنی کنیم در حق مردم ظلم نکرده ایم؟ اگرمردم درتامین نیازهای اولیه ومعیشتی خود بمانند جامعه دچار بسیاری ازمعضلات وآسیب های اجتماعی و فرهنگی می شود که آن را داریم می بینیم و مهم تر آنکه اگر کمک نکنیم دولت موفق شود، احساس امید از جامعه رخت بر می بندد و مردم به مسئولان و مجموعه حاکمیت بی اعتماد می شوند .

وی تصریح کرد:تا کی می خواهیم این سرمایه عظیم مردمی و اعتماد آنان به حاکمیت را خواسته و ناخواسته بازی دهیم؟

ˈالبته که این دولت هم نواقصی دارد. ما با کسی عهد اخوت نبسته ایم؛ آن بالا خدا و این پایین هم مردم،رضایت خداوند وهرچه مصلحت مردم است همان را می گوییم ومی خواهیم و انشاالله عمل می کنیمˈ.

وی با اشاره به هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت:این دوشهید بزرگوار، دو اسوه ودوالگوی به تمام معناانسان،شریف،وقت گذار،فداکار بودند. افرادی که ازجانشان وازآبرویشان،برای عظمت این ملت سرمایه گذاری کردندوافتخارآفریدند. باید جامعه کارمندی ما به نمادهایش افتخارکند و درراه خدمتگذاری به مردم از روش و منش این اسوه ها را الگو قرار دهد.

وی با اشاره به تحولات منطقه ای و اقدامات تندروهای داعش گفت:خون شهید رجایی وباهنر و شهید بهشتی تفکر داعشی های ایران را بر ملا ساخت؛افرادی که با تفکرات غلط و افراطی خود ناخود آگاه اسلام هراسی را ترویج می کنند.

وی با بیان اینکه گروههای افراطی جایگاهی در ایران ندارند،گفت:البته عده قلیلی سعی دارند افرادی را که جلوی این تفکرات انحرافی ایستادگی کردند را به هر طریق ممکن از صحنه خارج کنند چون فکر و بیان آنها این تفکر را که می تواند منجر به تفکر داعشی و طالبانی و القاعده ای شود آشکار و هویدامی کند.

نماینده مردم اردکان ضمن ابراز نارضایتی از برخی هجمه های ناروا و سنگ اندازی ها علیه دولت منتخب مردم، گفت:از جمله دستاوردهای عظیم این انقلاب ،به رسمیت شناخته شدن اعمال حق حاکمیت توسط مردم است واز ابتدای انقلاب تاکنون رای مردم بر هر چیزی مقدم و نافذ بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار