اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۱۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳
مدیر مرکز سامد استانداری خوزستان:
مدیر شعب بانک سپه در این گفتگو عنوان کرد: به جز یک مورد از درخواست ها که در چارچوب مقررات بانک نمی گنجید برای مابقی دستور رسیدگی و حل مشکل را صادر کردم.
مهندس حاجی زاده مدیر مرکز سامد استان گفت: شفیعی مدیر شعب بانک مسکن استان و شمشیری مدیر شعب بانک سپه استان در جلسه ملاقات حضوری روز گذشته حاضر شدند.

مدیریت سایت سامد عنوان کرد: با هماهنگی قبلی شهروندانی که درخواست هایی با موضوعات مرتبط در سامانه الکترونیکی سامد ثبت کرده اند دعوت تا در این ملاقات طرح مساله نمایند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی استانداری، شفیعی درخصوص مراجعین ملاقات گفت: بیشترین درخواستها در حوزه تسهیلات مسکن، تعمیر و ساخت مسکن و بخشودگی جرائم وام است.

مدیر شعب بانک مسکن با اشاره به طرح عیدانه (از عید فطر تا عید قربان ) اظهار کرد: بر اساس این طرح درخصوص بخشودگی جرائم تسهیلات،  بانک تا 6 % تخفیف قائل است و این خبر از طریق پرتال بانک و سایر رسانه ها به اطلاع مردم رسیده است.

شفیعی افزود: بانک مسکن با پرداخت 46 هزار میلیارد ریال تسهیلات درمیان شبکه بانکی استان رتبه نخست را از لحاظ  پرداخت تسهیلات دارد.

وی اضافه کرد: صندوق پیشنهادات در تمام شعب استان دایر شده است و شخصا پیام های مردمی را مطالعه و پیگیری می کنم و  به دنبال ایجاد سامانه پیامکی ارسال انتقادات و پیشنهادات در سطح استان هستم.

مدیر شعب بانک سپه در این گفتگو عنوان کرد: به جز یک مورد از درخواست ها که در چارچوب مقررات بانک نمی گنجید برای  مابقی دستور رسیدگی و حل مشکل را صادر کردم.

شمشیری با بیان اینکه هر سه شنبه ملاقات عمومی در بانک سپه  برگزار می شود گفت: با این وجود در طول هفته نیز پذیرای مراجعین حضوری هستم و راهنمایی و پیگیری لازم  انجام می شود.
وی  در خصوص تسهیلات کار آفرینی افزود: کار اصلی بانک تقویت کار آفرینی است  و از طریق بازاریابی درصدد جذب کار آفرینیان و حمایت  از نیروهای تولیدی استان هستیم. 

مدیر مرکز سامد گفت:پیگیری درخواست های مردمی و پاسخگو بودن مدیران از ویژگی های نظام جمهوری اسلامی است.

مهندس حاجی زاده با توجه به حضور دو تن از مدیران بانک های استان در این دیدار بیان کرد: با توجه به نیاز مردم با محوریت تسهیلات بانکی این تشخیص داده شد و با در نظر گرفتن این مهم که نقطه نظر استاندار محترم مبنی بر ارتباط مستقیم  مردم و مسئولین استانی است برگزاری این جلسات ضروری تلقی می شود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مهاجر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
comment
0
1
comment البته بعید می دانم بانک مسکن یک ریال از جریمه معوقه وام مسکن را ببخشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار