اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۱۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱
فرماندار اهواز:
ارزانی با اشاره به اهمیت انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اهواز بیان کرد: در جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اهواز که 31 شهریور ماه برگزار می‌شود شخصا حاضر می‌شوم تا شاهد روند این انتخابات باشم.
فرماندار اهواز گفت: هیئت رئیسه شورای شهر اهواز به طور حتم ۳۱ شهریور ماه انتخاب می‌شود و نباید با دامن زدن به اختلافات در شورای شهر دو دستگی ایجاد شود.

اسماعیل ارزانی بیرگانی  اظهار کرد: انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اهواز به طور حتم در روز 31 شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: وجود اختلاف در بین اعضای شورای شهر طبیعی است و نباید با دامن زدن به این اختلافات بین اعضا دو دستگی ایجاد شود.
فرماندار اهواز عنوان کرد: سخنانی که در شورای شهر اهواز و در صحن علنی توسط اعضا درباره دیگران مطرح می‌شود باید اثبات شده باشد.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اهواز بیان کرد: در جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اهواز که 31 شهریور ماه برگزار می‌شود شخصا حاضر می‌شوم تا شاهد روند این انتخابات باشم.
فرماندار اهواز افزود: نباید در انتخابات هیئت رئیسه کسانی از بیرون دخالت کنند و باید این انتخابات سالم و به دور از تنش برگزار شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
comment
3
1
comment اصلا همین حضور شما در انتخابات داخلی شورا نوعی فشار است،
اینگونه که پیش می روید گویا هم بدتان نمی اید چند وقتی شهرداری را به دست بگیرید و...
comment
کارشناس
|
United States
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
comment
0
2
comment من به عنوان یک شهروند به فرماندار فهیم و باتدبیر شهرمان جناب آقای ارزانی افتخار میکنم.بهتر است مشکلات داخلی شورا را گردن کسی نیندازیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار