شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸
معاون وزیر صنعت مطرح کرد
خبرگزاری تسنیم: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه وعده احداث کارخانه خودرو از سوی مسئولان دولت فعلی داده نشده است، گفت: ما این قول را نداده‌ایم و باید از کسی که این وعده را داده درباره کارخانه خودروسازی سئوال بپرسید.

علی یزدانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، درباره پروژه احداث کارخانه خودروسازی در خوزستان، اظهار کرد: باید ببینیم چه کسی این وعده را داده است، ما به قول‌هایی که دادیم عمل خواهیم کرد.
وی با ذکر این نکته که وعده احداث کارخانه خودرو از سوی مسئولان دولت فعلی داده نشده است، گفت: ما این قول را نداده‌ایم و باید از کسی که این وعده را داده است درباره کارخانه خودروسازی سئوال بپرسید.
معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: ما وعده را نه رد و نه تائید می‌کنیم ولی در این دولت هر چه را وعده داده‌ایم، عمل خواهیم کرد.
وی همچنین در رابطه با اظهارات یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، مبنی بر تعطیلی هشتاد درصد از صنایع استان خوزستان عنوان کرد: به هیچ وجه اینگونه نیست و این سخن اشتباه است.
یزدانی ضمن تائید تعطیلی 30 درصد از واحدهای صنعتی خوزستان تاکید کرد: مابقی واحدهای صنعتی به طور کامل بهره‌ور نیستند که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به چرخه رونق بازخواهند گشت، فقط 30 درصد به طور کامل تعطیل هستند.
وی تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده در وزارت صنعت کلیه واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل خوزستان به چرخه تولید باز خواهند گشت.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با مخالفت وزارت صنایع با کاهش قیمت خوردو اظهار کرد: ما در بحث قیمت خودرو بر ارتقای کیفیت و تولید محصولات قابل رقابت در بازارهای داخلی و خارجی تاکید داریم.
وی افزود: تاکید وزارت خانه همواره بر سیاست‌گذاری حمایت از تولید داخلی، کیفیت و رقابت پذیری است
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار