اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان از افزایش دما و رطوبت هوا در برخی نقاط استان تا اواخر این هفته خبر داد.

علی‌رضا غلام‌پور اظهار کرد: بررسی وضعیت سینوپتیکی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد جهت جریانات هوا در بخش‌های جنوبی استان به تناوب تا فردا همچنان جنوبی خواهد بود و در سطح زمین نیز زبانه کم فشار حرارتی تابستانی همچنان مشاهده می‌شود و در لایه میانی جو زبانه پر ارتفاع جنب حاره‌ای تا آخر هفته تقویت خواهد شد. همه این شرایط موجب می‌شود هوا کمی گرم‌تر شود و رطوبت افزایش یابد.

وی ادامه داد: بر همین اساس در 24 ساعت اینده آسمان استان صاف، همراه با غبار محلی و جریانات رطوبتی در بخش‌های جنوبی و جنوب شرقی استان که گاهی توام با ورزش باد است، پیش بینی می‌شود.

معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین میزان رطوبت امروز در سطح استان به شهرستان ماهشهر تعلق داشت که 83 درصد گزارش شد. همچنین رطوبت در شوش 72 درصد، امیدیه 59 درصد، بستان 58 درصد و اهواز 45 درصد اعلام شد.

غلام‌پور افزود: دمای هوا امروز اهواز نیز حداکثر به 43 و حداقل فردا صبح به 25 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید. در شبانه‌روز گذشته آبادان، بستان و امیدیه با 44 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و ایذه با 19 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقاط استان خوزستان گزارش شدند. 

مرجع / ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار