اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان:
امید حاجتی در این بازدید اظهار کرد: تاکنون مبلغ 60 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه در اختیار سازمان اوقاف استان خوزستان قرار داده‌ایم و در ادامه کار نیز اعتبارات دیگری در نظر گرفته شده است که به محض تامین در اختیار این سازمان قرار خواهد گرفت.
معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان در بازدید از اجرای بازسازی بقعه متبرکه  حضرت علی ابن مهزیار اهوازی، بر لزوم تسریع و تکمیل این پروژه تاکید کرد.

امید حاجتی در این بازدید که امروز 25 شهریورماه انجام شد، اظهار کرد: تاکنون مبلغ 60 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه در اختیار سازمان اوقاف استان خوزستان قرار داده‌ایم و در ادامه کار نیز اعتبارات دیگری در نظر گرفته شده است که به محض تامین در اختیار این سازمان قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اهمیت تامین رفاه زائران حرم حضرت علی ابن مهزیار اهوازی گفت: تلاش بر این است که جهت رفاه زائران و ایجاد شرایط مناسب برای زیارت، هرچه زودتر طبقه هم‌کف حرم آماده شود که اعتبارات مورد نیاز آن تامین شده است.

معاون استاندار  اظهار کرد: در این راستا و برای تملک زمین‌ها و خانه‌های مجاور این حرم شدیدا نیازمند همکاری شهرداری اهواز هستیم. امیدواریم با حمایت شهردار اهواز این حرکت خداپسندانه هر‌چه سریع‌تر صورت گیرد.

حاجتی در پایان نسبت به افتتاح فاز اول طرح در محرم امسال  ابراز امیدواری کرد.

 عملیات بازسازی اين حرم مطهر از سال 90 با هدف توسعه فضای این مکان مقدس آغاز شد؛ اما اقدامی در راستای تسریع بازسازی صورت نگرفته بود که در یک سال اخیر اعتباری 60 میلیارد ریالی توسط استاندار خوزستان به این پروژه اختصاص داده شد و با پیگیری‌های معاونت برنامه‌ریزی روند پیشرفت پروژه ادامه دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار