اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
در حسینه ثارالله بندر امام خمینی«ره»؛
مراسم ترحیم بهزاد موسایی، روزنامه نگار، نویسنده و پژوهشگر زبردست حوزه ادبیات، که در یک حادثه رانندگی جان خود را از دست داده بود، در حسینیه ثارالله«ع» بندر امام خمینی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»،  این پژوهشگر فعال که با خودرو شخصی خود از گیلان عازم بندر امام خمینی بود، جمعه گذشته در نزدیکی اندیمشک، بر اثر حادثه رانندگی درگذشت.

از این نویسنده و پژوهشگر فعال، آثار متعدد و ارزشمندی در قالب کتاب، مجلات و نشریات معتبر ادبی به چاپ رسیده است.

از جمله آثار موسایی می توان به: ادبیات اقلیمی / درباره ادبیات داستانی؛ از مه تا کلمه / نمونه‌هایی از داستان‌های کوتاه امروز گیلان از سال 1288 تا 1380؛ ببار اینجا بر دلم / گفت‌وگو با مهدی اخوان لنگرودی درباره ادبیات در مهاجرت؛ دماغ شاه / داستان‌های کوتاه محمدعلی افراشته؛ زندگی و آثار نمایشی میرزاحسن خان ناصر /نخستین‌های نمایش در گیلان 1289 تا 1310؛ سال‌های از دست‌رفته / مجموعه 45 داستان مینی‌مال؛ فرهنگ تحلیلی آثار داستان‌نویسان گیلان از سال 1288 تا 1388؛ پاسخ به یک ضرورت (گفت‌وگو با م. ا. به‌آذین)؛ شناخت‌نامه م. ا. به‌آذین (محمود اعتمادزاده اشاره کرد.

آخرین کتاب چاپ شده وی نیز تحت عنوان «سالهای از دست رفته» بود که با مقدمه پرویز حسینی به چاپ رسید و روانه بازار کتاب شد.

جمعی از چهره های ادبی جنوب از جمله: پرویز حسینی، ذوالفقار شریعت، دکتر سعید محمدحسنی، فرامرز سه دهی، امید حلالی، گودرز عباسی، غلامرضا بشیری، صالح عطارزاده و... درگذشت این نویسنده و پژوهشگر ادبی را تسلیت گفتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار