شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱
طرح ضیافت اندیشه دانشجویان دانشگاه شهیدچمران اهواز از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه اجرا می‌شود.

علیرضا میرسلیم مدیر اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهارکرد: افتتاحیه این طرح چهارشنبه، 26 شهریور با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محسن شفعیی، رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان برگزار می‌شود.

وی با بیان این که 100 دانشجوی دختر و پسر این دانشگاه در این طرح شرکت می کنند، افزود: اردوگاه‌های شیخ انصاری و شهید رجایی شهرستان دزفول به ترتیب ویژه دختران و پسران، میزبان اجرای این طرح هستند.

میرسلیم گفت: مدیریت جهادی و جهاد فرهنگی از منظر مقام معظم رهبری، جریان‌شناسی سیاسی، سبک زندگی اسلامی، آشنایی با ویژگی‌های رسانه‌های موفق دانشجویی، آشنایی با شبکه‌های اجتماعی نوین و حقوق دانشجویی مباحث مطرح شده در طرح ضیافت اندیشه دانشجویی هستند.

مدیر اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در این طرح برگزیدگان دوره غیرحضوری ضیافت اندیشه دانشجویان هستند که تابستان امسال برگزار شد.

وی با اشاره به پایان این طرح در 29 شهریور ماه، اظهارکرد: کلاس‌های طرح ضیافت اندیشه دانشجویان به صورت دو کلاس در صبح و دو کلاس در بعدازظهر برگزار می‌شود.

میرسلیم، قرائت دعای کمیل و ندبه، زیارت اماکن مذهبی هم چون آستان مقدس سبزقبا و دانیال نبی، بازدید از خانواده شهدا و زیارت گلزار شهدای دزفول را از جمله برنامه‌های جنبی این طرح عنوان کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار