اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۶
 تیم فوتبال فولاد خوزستان با پیروزی مقابل استقلال تهران ضمن آمدن در کورس قهرمانی لیگ شانس بازگشت استقلال به صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال را نیز گرفت.

 در این دیدار که از هفته نهم لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم فولاد خوزستان با یک گل استقلال تهران را مغلوب کرد تا به یک پیروزی با ارزش دست یابد.

سروش رفیعی در دقیقه 83 تنها گل این دیدار را برای تیم فولاد خوزستان به ثمر رساند.

بازیکنان تیم استقلال تهران در این دیدار به دلیل غیبت خسرو حیدری، هاشم بیک زاده و جاسم کرار با ترکیب متفاوتی نسبت به بازی های گذشته وارد زمین شدند و در نهایت به سومین شکست فصل خود تن دادند.

دو تیم در نیمه نخست بازی پایاپایی، درگیرانه و کم افت و خیزی را در میانه میدان به نمایش گذاشتند و به تساوی به رختکن رفتند. 

شاگردان امیر قلعه نویی در نیمه نخست سعی داشتند تا از کناره ها به سمت دروازه فولاد خوزستان نزدیک شوند اما آرش برهانی و محمد قاضی، فرصت های خود را از دست دادند تا آبی پوشان بدون گل زمین بازی را ترک کنند. 

بازیکنان تیم فولاد خوزستان نیز در این نیمه با تجمع در یک سوم خط میانی خود در اندیشه بسته نگهداشتن دروازه تیم خود بودند تا با تساوی به رختکن بروند. 

در نیمه دوم بازیکنان تیم استقلال روی به بازی تک ضرب و زمینی آوردند تا بتوانند دروازه حریف را با خطر جدی تهدید کنند اما امید ابراهیمی و میلاد فخر الدینی موقعیت های خود را به هدر دادند. 

بازیکنان تیم فولاد خوزستان در این نیمه از لاک دفاعی خارج شدند و حملاتی را بر روی دروازه استقلال طراحی کردند و در دقیقه 73 شوت سنگین ساسان انصاری را محسن فروزان دفع کرد تا بازی با تساوی دنبال شود.

قرمزپوشان فولاد در دقیقه 83 صاحب یک ضربه ایستگاهی از جناح چپ شدند که سانتر عبدالله زاده را رفیعی با یک شوت زیبا به گل تبدیل کرد تا فولادی ها به کورس قهرمانی باز گردند.

در اواخر بازی، بازیکنان تیم استقلال حملات پراکنده ای را بر روی دروازه حریف طراحی کردند اما از خلق موقعیت خطرناک باز ماندند تا سه امتیاز این دیدار خانگی را از دست دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار