اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰
رئیس پلیس راه خوزستان گفت : ترافیک خودرویی در محورهای ارتباطی باغملک- ایذه- لردگان ، بهبهان – رامهرمز و رامهرمز- بهبهان – گچساران هم اکنون سنگین است.
سرهنگ قدرتی افزود : با توجه به بازگشت بیشتر مسافران و گردشگران به شهرهای محل سکونت خود در آستانه مهر تردد در محورهای مواصلاتی خوزستان رو به افزایش است.
وی گفت : پلیس راه استان به منظور کاهش تخلف رانندگان و کاهش تلفات ناشی از تصادفات بین جاده ای بطور تمام وقت در جاده های استان مستقر شده است.
رئیس پلیس راه خوزستان به رانندگان وسایل نقلیه که قصد مسافرت دارند توصیه کرد رانندگان با احتیاط لازم رانندگی و از سرعت زیاد و سبقت بیجا خودداری و حتی الامکان در ساعات روز رانندگی کنند.
قدرتی با اشاره به اینکه محدودیت های ترافیکی بمنظور تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از حوادث از دیروز درجاده های استان در حال اجرا است گفت : هم اکنون محدودیت های ترافیکی در محورهای ترانزیتی رامهرمز– بهبهان ، بهبهان – گچساران ، سه راهی قیزانیه - هفتکل ، باغملک- ایذه ، دهدز- شهرکرد و محورهای استانی دزفول- شوشتر و شوشتر- اهواز از ساعت 6 صبح تا11 شب هر روز تا یکم مهر در حال اجراست که تردد خودروهای باربری سنگین به غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در این جاده ها ممنوع است.
استان خوزستان دارای2هزار و 309 کیلومتر راه اصلی، 142 کیلومتر آزاد راه ، 580 کیلومتر بزرگراه و 70 نقطه حادثه خیز است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار