اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
 یک هزار دست کیف و نوشت افزار در آستانه شروع سال تحصیلی جدید روز جمعه از سوی موسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) در مناطق محروم سه شهرستان کارون ، باوی و اهواز توزیع شد.
مدیرموسسه خیریه فاطمه الزهرا(س)خوزستان روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: این بسته ها با اعتبار 500میلیون ریال از سوی مردم خیر و نیکوکار استان جمع آوری شد که بین دانش آموزان دختر و پسر توزیع شد تا یکی از دغدغه های این دانش آموزان برطرف شود و با خیالی آسوده سر کلاس های درس حاضر شوند.

حجت الاسلام'محمد محمودی' افزود:200دست نوشت افزار و کیف در شهر شیبان و 800دست دیگر در مناطق محروم و حاشیه ای شهرهای کارون و اهواز توزیع شده است.

وی گفت: این پنجمین سالی است که این موسسه با جذب و جمع آوری کمک های مردمی اقدام به توزیع بسته های نوشت افزار و کیف بین دانش آموزان محروم استان می کند.

به گفته مدیر موسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) خوزستان هم اکننون 500خانوار بی بضاعت زیرپوشش کمک های مستقیم این موسسه خیریه قرار دارند.

وی گفت: این موسسه 12شعبه در استان خوزستان دارد و با کمک ها و اعانات مردمی نیازهای ضروری مردم محروم وحاشیه ای مناطق مختلف خوزستان را در حد توان تامین می کند.

در استان خوزستان حدود 100 موسسه خیریه و عام المنفعه در زمینه های مختلف از جمله ازدواج جوانان ، تهیه جهیزیه و توانمندسازی سرپرستان خانوارها فعالیت می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار