اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۲۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
در آستانه اول مهر؛
محمدعلی دوایی‌فر اظهار کرد: از صبح امروز(شنبه)‌ دو باند رفت و برگشت پل سوم برای شروع سال تحصیلی و سهولت در تردد به طور کامل بازگشایی و بلوک‌هایی که جهت عملیات ساخت باند شمالی و جنوبی پروژه تعریض پل استفاده شده بود، جابه‌جا شده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز از بازگشایی پل سوم و تردد عادی خودروها بر این پل خبر داد و گفت: از لحاظ فنی امکان بازگشایی ضلع شمالی پروژه تعریض پل برای اول مهر وجود ندارد.
 
محمدعلی دوایی‌فر اظهار کرد: از صبح امروز(شنبه)‌ دو باند رفت و برگشت پل سوم برای شروع سال تحصیلی و سهولت در تردد به طور کامل بازگشایی و بلوک‌هایی که جهت عملیات ساخت باند شمالی و جنوبی پروژه تعریض پل استفاده شده بود، جابه‌جا شده است. در حال حاضر ترافیکی بر روی پل مشاهده نمی شود و تردد عادی است.
 
وی ادامه داد: با توجه به ترافیک اول مهر در این ناحیه از شهر اهواز، در تلاش بودیم که باند شمالی در حال ساخت پروژه تعریض، آماده‌سازی شود ولی شرایط فنی اجازه این اقدام را نمی‌دهد.
 
دوایی‌فر افزود: پس از بازگشایی مدارس اگر شرایط ترافیک به گونه‌ای باشد که نیاز ضروری به بازگشایی پل احساس شود؛ با موافقت پیمانکار، ضلع شمالی آماده تردد خواهد شد ولی به نظر می‌رسد مسئولان تمایل دارند که پروژه طبق برنامه زمان‌بندی و به طور کامل در دهه فجر تحویل شهروندان داده شود تا تاثیرگذاری لازم را بر شهروندان داشته باشد.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در ادامه به روند پیشرفت پروژه تعریض پل اشاره کرد و افزود: به طور همزمان با عملیات ساخت شمالی، راست‌گردهای این قسمت در حال احداث هستند. سازه و پیاده‌روهای ضلع جنوبی نیز در کارگاه ساخته می‌شوند و سپس برای نصب وارد مدار خواهند شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
comment
0
4
comment لطفا کیفیت پروژه ها را فدای سرعت اجرا نکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار